کلینیک زخم چیست؟

کلینیک زخم

کلینیک زخم چیست؟

امروزه مشکلات و حوادث زیادی سبب ایجاد زخم‌های متفاوت در نقاط بدن می‌شود. از این جهت وجود کلینیک‌هایی که به درمان کامل زخم بپردازند الزامی است. یکی از مواردی که کمک به درمان زخم‌های متعدد می‌کند کلینیک زخم است. خیلی از افرادی که قصد ترمیم زخم را دارند با این سوال مواجه می‌شوند که کلینیک زخم چیست؟ به طور کلی کلینیک زخم به عنوان یک مکانی شناخته می‌شود که در آن پزشکان به درمان زخم با استفاده از تجهیزات و نوآوری‌های مدرنی می‌پردازند. از طرفی وجود زخم‌های حساس سبب شده است که در کلینیک زخم از کادر مجرب و با تجربه‌ای بهره گرفته شود.

در کلینیک زخم انواعی از زخم‌های متفاوت مانند زخم ناشی از دیابت، زخم‌های عفونی، زخم بستر، زخم ناشی از سوختگی، زخم‌های بعد از جراحی، استومی و… به طور کامل درمان می‌شوند. از طرفی کلینیک زخم خدمات خود را می‌تواند به صورت بستری و جراحی و یا سرپایی به بیماران ارائه دهد. معمولا پزشکان کلینیک زخم شامل متخصصان جراحی، متخصصان پوست، متخصصان ترمیمی، دکتر‌های زیبایی، متخصصان ارتوپدی، متخصصان عفونی، متخصصان داخلی و همچنین کارشناسان زخم می‌باشند.

از طرفی در کلینیک زخم ضروری است که کارشناس تغذیه و رژیم درمانی به بیماران برنامه غذایی و ورزشی دهند تا بتوانند به راحتی زخم ناشی از حوادث مختلف خود را در مدت زمانی کوتاه درمان کنند. همچنین در پاسخ به اینکه کلینیک زخم چیست و چگونه به درمان زخم می‌پردازد باید بدانید که در کلینیک زخم با استفاده از روش‌های درمانی متفاوت مانند درمان با پانسمان، درمان با جراحی، درمان با دستگاه‌های لیزری، لایت تراپی، درمان با استفاده از لارو تراپی و… زخم‌ها درمان می‌شوند.

کلینیک تخصصی زخم

همان‌طور که می‌دانید برخی از زخم‌ها به درمان‌های تخصصی‌تر نیاز دارند چرا که این زخم‌ها نمی‌توانند با درمان سرپایی و یا درمان با پانسمان برطرف شوند. از این جهت وجود کلینیک تخصصی زخم نیز ضروری می‌باشد.  در کلینیک تخصصی زخم روش‌های درمانی پیشرفته‌تری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به طور کامل به درمان زخم‌های حاد و مزمن پرداخت. در کلینیک تخصصی زخم از انواع دبریدمان برای بهبود زخم‌ها استفاده می‌شود.

همچنین در این کلینیک از روش‌های متفاوت جراحی نظیر اتولیتیک، بیولوژیک، آنزیماتیک و مکانیکال بهره گرفته می‌شود. به دلیل حاد بودن برخی از زخم‌ها در کلینیک زخم تخصصی بهتر است از پانسمان‌های مدرنی استفاده شود. بنابراین در کلینیک تخصصی زخم  پانسمان‌ها همگی از شرکت‌های معتبر در جهان خریداری می‌شوند. به طوری که پانسمان‌ها در این کلینیک همگی بیولوژیک هستند. از لحاظ جراحی نیز کلینیک تخصصی زخم دارای مهارت برای انجام جراحی پیشرفته عروقی و جراحی‌های پیشرفته ترمیمی ( انواع FLA) می‌باشد.

پیوند پوست در کلینیک تخصصی زخم نیز از پوست خود بیمار و یا به روش آلوگرافت تهیه می‌شود. ناگفته نماند که یک تفاوت شایان کلینیک تخصصی زخم با کلینیک‌های معمولی، اندازه‌گیری‌های دقیق در درمان زخم می‌باشد. به طوری که برای اندازه گیری زخم در این کلینیک از compression therapy بهره گرفته شده است.

 

کلینیک تخصصی زخم
کلینیک تخصصی زخم

کلینیک زخم دیابتی

همانطور که می‌دانید دیابت به عنوان یک بیماری بسیار خاص شناخته شده است. طبق تحقیقات انجام شده بیشتر از ۱۵ درصد افراد دنیا به زخم دیابت مبتلا هستند. بنابراین وجود کلینیک زخم دیابتی برای درمان این نوع زخم کاملا ضروری و واجب است. از طرفی به دلیل حیاتی بودن این زخم کلینیک زخم دیابتی باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بتواند تشخیص درست و درمان صحیح دیابت را انجام دهد. با این حال در کلینیک زخم دیابتی از روش‌های نوینی برای درمان این زخم استفاده می‌شود. این روش‌ها بسته به نوع زخم دیابت متفاوت هستند.

زخم‌های دیابتی شامل زخم نوروپاتیک، ایسکمیک و نورو ایسکمیک می‌باشند. بنابراین هر کدام روش درمان مخصوص به خود را دارند. همچنین برای تشخیص هر نوع زخم، پزشکان در کلینیک باید از روش‌های تشخیص کمک بگیرند. در کلینیک زخم دیابتی اغلب از روش ESR برای ارزیابی زخم‌ها استفاده می‌شود.

همچنین در کلینیک زخم دیابتی پزشکان مواردی را بررسی می‌کنند که بتوانند نوع زخم را بشناسند و درمان آن را انجام دهند. این موارد عبارتند از:

  • بررسی شمارش گلبول‌های سفید خون
  • بررسی هموگلوبین و هی توکریت
  • بررسی CRP و قند خون

همچنین در کلینیک زخم دیابتی برای درمان این عارضه از درمان عروقی، جراحی‌های تصحیح کننده، سوزاندن کانون زخم و… استفاده می‌شود.

بهترین کلینیک زخم

با اینکه کلینیک‌های زیادی برای درمان انواع زخم‌ها وجود دارد اما افراد همواره به دنبال بهترین کلینیک زخم هستند. خوشبختانه طیف وسیعی از  بهترین کلینیک‌های زخم وجود دارد که هر کدام با روش‌های پیشرفته‌ای به درمان زخم‌های متفاوت می‌پردازند. هر کدام شامل چند کلینیک می‌باشد که اغلب این کلینیک‌ها در شهر تهران قرار دارند. یکی از این کلینیک‌ها کلینیک زخم دکتر عزتی است.

بهترین کلینیک درمان زخم، لازم است ویژگی‌هایی داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها بررسی مداوم زخم است. به طوری که در کلینیک زخم لازم است زخم اندام مورد نظر چندین بار توسط پزشکان بررسی شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کلینیک پوست‌های عالی دارند، پزشکان با مهارت است. چرا که در کلینیک‌ها پزشکان باید علت زخم را به طور کامل تشخیص داده و بهترین روش‌ درمان را با توجه به نوع زخم به کار گیرند.

لازم به ذکر است که ارائه یک برنامه غذایی مناسب و سالم از دیگر ویژگی‌هایی است که یک کلینیک مرغوب باید داشته باشد. به طوری که این برنامه کاملا مناسب بیمار و نوع زخم و عفونت آن باشد. از طرفی در بهترین کلینیک درمان زخم باید میزان خون‌رسانی زخم و همچنین عفونت اطراف زخم‌ها کنترل شود.

تشخیص درست پزشکان در کلینیک زخم: یکی دیگر از مواردی که لازم است بهترین کلینیک درمان زخم از آن برخوردار باشد، پزشکان با مهارت است. در واقع در کلینیک زخم باید تشخیص نوع زخم توسط پزشک صورت گیرد و با توجه به نوع زخم، درمان آن به صورت مرحله به مرحله انجام شود. لازم به ذکر است که در کلینیک زخم باید زمان زخم شدن و مدت زمان عفونت و جراحت بررسی شود. این مورد از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که یک کلینیک زخم با کیفیت باید داشته باشد. جالب است بدانید که کلینیک زخم دکتر عزتی تمامی این ویژگی‌ها را دارد بنابراین از بهترین کلینیک‌های درمان زخم به شمار می‌رود.

بهترین کلینیک زخم
بهترین کلینیک زخم

کلینیک زخم پای دیابتی

همان‌طور که گفته شد کلینیک زخم پای دیابتی شامل کلینیک‌هایی می‌باشد که در آن‌ها از روش‌های نوینی برای درمان زخم‌های دیابت مانند زخم پا استفاده می‌شود. خوشبختانه این کلینیک شامل چندین کلینیک تخصصی است که هر کدام کادر مجرب خود را دارند و می‌توانند با بهترین روش‌ها به درمان زخم پای دیابتی بپردازند. با این حال از بهترین کلینیک‌های زخم پای دیابتی می‌توان به کلینیک زخم پای دیابتی دکتر عزتی اشاره کرد که از کادر با مهارت و مدیریت مجرب برخوردار است. لازم به ذکر است که یکی از ویژگی‌‌های مفیدی که کلینیک‌های زخم پای دیابتی باید داشته باشند، درمان بدون قطع عضو است.

زخم دیابت زخمی است که بر روی اندام‌های پایین بدن به خصوص پا ایجاد می‌شود. بنابراین در کلینیک زخم پای دیابتی باید تا حد امکان درمان بدون استفاده از قطع عضو صورت بگیرد. خوشبختانه در کلینیک زخم دیابتی می‌توان با استفاده از روش‌های پیشرفته‌ای همچون TCC.EZ و Aircast به درمان زخم پا بدون قطع آن پرداخت.

لازم به ذکر است که در برخی از کلینیک‌های زخم دیابت، با استفاده از رادیوتراپی و تابش اشعه به طور تخصصی به درمان زخم پرداخته می‌شود. از طرفی به دلیل اینکه پا عضو حساسی در بدن به شمار می‌رود بهتر است  در کلینیک زخم پای دیابتی از روش‌هایی استفاده شود که نیاز به جراحی نداشته باشند‌. بنابراین بهترین روش‌ها در کلینیک زخم پای دیابتی برای درمان، فلوروسکوپ درمانی، ایجاد بلوک عصبی، دارو درمانی و… می‌باشند. ناگفته نماند که کلینیک زخم پای دیابتی مواردی همچون قند خون، محافظت‌های اولیه و… توسط پزشکان انجام می‌شود.

کلینیک زخم تهران

اهمیت درمان زخم‌های متعدد سبب شده است که تعداد کلینیک‌های زخم تخصصی به مرور زمان زیاد شود. به طوری که تعداد زیادی از این کلینیک‌ها در تهران وجود دارد که بیشتر آن‌ها به نحو احسن عمل می‌کنند. با این حال خیلی از افراد به دنبال بهترین کلینیک‌های زخم تهران هستند. لازم است بدانید بهترین کلینیک زخم تهران باید از ویژگی‌‌هایی برخوردار باشد که بتواند درمان را به نحو عالی انجام دهد. به طوری که قبل از شروع روند درمان، تشخیص را به طور کامل انجام داده و با انجام آزمایشات متفاوت میزان اکسیژن، جریان خون و… را بررسی کند.

با بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که در تهران کلینیک‌‌های زیادی در این حوزه مشغول فعالیت می‌باشند و همگی درمان‌‌های نوینی را برای از بین بردن زخم‌ها به کار می‌گیرند. در کلینیک زخم تهران زخم‌های دیابتی، سوختگی، زخم‌های ناشی از تصادفات، زخم‌های ناشی از بریدگی، زخم های بعد از عمل جراحی و… با انواعی از روش‌ها درمان می‌شوند.

 

 کلینیک زخم دکتر عزتی در تهران
کلینیک زخم دکتر عزتی در تهران

کلینیک زخم پا

این کلینیک یکی از رایج‌ترین کلینیک‌هایی است که بیماران زیادی به آن مراجعه می‌کنند و در آن انواعی از زخم‌ها مانند زخم های ناشی از دیابت، جذام، زخم بستر، سوختگی، ای بی، زخم‌های عروقی و… درمان می‌شوند. با این حال هدف از درمان این زخم‌ها در کلینیک زخم پا جلوگیری از پیشرفت زخم پا و همچنین جلوگیری از قطع اندام و راحتی فرد می‌باشد. در این کلینیک با استفاده از روش لایت تراپی، هایپرباریک، اوزون تراپی، افلودینگ زخم و… به درمان زخم‌های پا پرداخته می‌شود.

کلینیک زخم بستر

زخم بستر یکی از بیماری‌های شایعی است که با آسیب‌های بافتی بدن همراه می‌باشد. در این بیماری درم، اپیدرم، ماهیچه‌ها و… آسیب جدی می‌بینند. بنابراین وجود کلینیک زخم بستر در جهان واجب و حیاتی است. در این کلینیک برای درمان این بیماری باید از پزشکانی بهره گرفته شود که بتوانند برنامه کامل روند درمان را به بیماران ارائه دهند. بنابراین می‌توان گفت که در چنین مراکزی بستر از پزشک فیزیوتراپ، پزشک تغذیه برای ارائه برنامه و رژیم غذایی مناسب، پزشک ارتوپد، متخصص اعصاب، جراح پلاستیک و… برای درمان کامل این بیماری کمک گرفته می‌شود.

هدف اصلی کلینیک‌های زخم بستر برای درمان این مشکل، ترمیم بافت‌های آسیب دیده است که در این صورت می‌توان از برداشت بافت‌ها و یا ترمیم با کمک دارو استفاده کرد. لازم به ذکر است که متخصصان این مراکز باید بتوانند درد این بیماری را کنترل کنند. همچنین اسپاسم و گرفتگی عضلات بایدبه طور کامل کنترل شود. درمان با فشار منفی نیز از دیگر روش‌های بهبود این زخم در کلینیک زخم بستر می‌باشد.

کلینیک زخم شرق تهران

همان‌طور که می‌دانید بهترین کلینیک‌های زخم در شهر تهران قرار دارند. جالب است بدانید که شرق تهران طیف وسیعی از کلینیک‌های زخم را در برگرفته است که هرکدام کیفیت مطلوبی دارند و به درمان عارضات مزمن زیادی می‌پردازند.

به طوری که کلینیک زخم شرق تهران شامل کلینیک‌های فراوانی می‌باشد. از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان به کلینیک‌هایی پرداخت که افراد از مراجعه به آن‌ها راضی کاملا هستند. از طرفی بیشتر استادان و متخصصان پوست و ترمیم در این کلینیک مشغول هستند. بنابراین در معرفی بهترین متخصصان زخم در کلینیک زخم شرق تهران می‌توان به استادان و متخصصان با مهارتی اشاره کرد که همگی از بهترین دکتر‌های ترمیم زخم در شاخه‌های مختلف به شمار می‌روند.

کلینیک زخم شمال تهران

طیف وسیعی از درمانگاه‌ها و کلینیک‌های زخم در قسمت شمالی تهران قرار دارند. چرا که می‌توان گفت تعداد کلینیک‌های زخم شمال تهران بسیار بالاست و همگی از بهترین‌های ایران و تهران به شمار می‌آیند. کلینیک زخم شمال تهران  شامل تعداد زیادی از مراکز درمان می‌باشد. این کلینیک‌ها به درمان انواع زخم‌های واریس، سوختگی، عفونی، عروقی، بستر و دیابت می‌پردازند. همچنین کلینیک زخم دکتر عزتی یکی دیگر از بهترین کلینیک‌های زخم شمال تهران است که از کادر درمان مجرب و دستگاه‌های نوین برخوردار می‌باشد.

کلینیک زخم غرب تهران

همان‌طور که می‌دانید منطقه غرب تهران به عنوان یکی از قسمت‌های شلوغ این شهر به حساب می‌آید. بنابراین می‌توان گفت که جمعیت این قسمت زیاد است. این موضوع سبب شده است که کلینیک زخم غرب تهران در خیابان‌های این منطقه به تعداد زیادی دیده شود. از بهترین کلینیک‌های غرب تهران می‌توان به کلینیک زخمی پرداخت که می‌تواند با روند اصولی به درمان زخم‌های پیچیده پرداخت. این نوع کلینیک‌ به عنوان بهترین کلینیک زخم تهران به شمار می‌رود. در این کلینیک‌ سابقه پزشکان همگی بالا بوده و اغلب افراد از مراجعه خود به این مرکز درمان راضی هستند. با این حال کلینیک‌های فراوانی هستند که از بهترین‌ها در غرب تهران به شمار می‌روند.

کلینیک زخم و استومی

استومی یک از زخم‌های خطرناک است که بهتر است هرچه سریع‌تر در کلینیک زخم‌های استومی درمان شود. در واقع استومی همان جراحت روده است. برای درمان این عارضه، به ندرت روده بزرگ برداشته می‌شود. با این حال روش‌هایی در کلینیک زخم‌های استومی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بدون برداشت روده، این عارضه را درمان کرد. همچنین در کلینیک زخم و استومی، کادر درمان به بیماران روش‌های مراقبتی را نیز پیشنهاد می‌کنند.

به طوری که در این کلینیک باید پوست اطراف زخم تمیز باشد، از محصولات مراقبت پوستی استفاده شود، از خمیر مناسب برای عایق بندی استفاده شود و سوراخ کیسه در اندازه مناسبی بریده شود. از طرفی معمولا برای درمان این عارضه از کیسه استومی استفاده می‌شود. این کیسه مانعی ایجاد می‌کند که از خروج مواد جلوگیری می‌کند. همچنین در این کلینیک پزشکان و پرستاران مواردی همچون مواد دفعی و رژیم غذایی را باید کنترل کنند.

 

زخم استومی
زخم استومی

 

کلینیک زخم و سوختگی

سوختگی یکی از مشکلاتی است که نیاز به مراقبت شدیدی برای بهبود عامل دارد. از این رو لازم است افراد هنگام مواجه شدن با این عارضه به کلینیک زخم و سوختگی مراجعه کنند. کلینیک سوختگی با جدیدترین متد روز دنیا به بهبود کامل زخم‌ها و سوختگی‌های ناشی از حوادث می‌پردازد. به طوری که سوختگی‌ها باید در کلینیک سوختگی به روش‌های مناسب نظیر لارو درمانی، پلاسما درمانی، نوردرمانی و پانسمان مفید درمان شوند.

با این حال ضرورت مراجعه به کلینیک سوختگی تا حد زیادی به نوع سوختگی مرتبط است. چرا که پزشکان مجرب باید تشخیص دهند که نوع سوختگی چیست و درمان مناسب آن چه نوع روشی می‌باشد. البته پزشکان باید مراقبت‌های بعد از درمان را نیز به طور کامل به افراد آموزش بدهند این مراقبت‌ها معرفی کرم و پماد، درمان‌های کمکی با آب، تجویز داروهای مسکن و.‌… می‌باشند.

 

زخم سوختگی
زخم سوختگی

کلینیک زخم و پانسمان

اهمیت پانسمان در درمان عارضه‌ها در کلینیک تخصصی زخم و پانسمان زیاد است، به همین دلیل نیز پزشکان و کلینیک‌های برتر برای پانسمان کردن زخم‌ها از روش‌های جدید و پیشرفته‌تری استفاده می کنند. لازم به ذکر است که پانسمان زخم از مراحل مراقبت بعد از درمان به شمار می‌رود بنابراین اهمیت آن در کلینیک زخم و پانسمان بسیار زیاد است. امروزه در کلینیک تخصصی زخم و پانسمان از پانسمان‌هایی استفاده می‌شود که از سلول‌های بنیادی تولید شده‌اند‌. بنابراین می‌توان گفت که در کلینیک‌های پانسمان زخم، این کار توسط متخصصان زخم و پوست انجام می‌شود. ناگفته نماند که کلینیک زخم و پانسمان با توجه به درجه بیماری از پانسمان‌های زخم بخصوص استفاده می‌کند.

 

کلینیک تخصصی زخم و استومی سلامت پا

همانطور که پیش تر گفتیم پا یکی از اندام حیاتی به شمار می‌رود که اهمیت زیادی دارد. بنابراین کلینیک تخصصی زخم و استومی سلامت پا بیشتر با هدف حفظ این اندام مشغول به فعالیت می‌باشد. برای این منظور کلینیک تخصصی زخم و استومی سلامت پا از روش‌های لیزری و دارویی برای درمان زخم‌های متفاوت بر روی این اندام حساس استفاده می‌کند. چرا که این روش‌ها سبب حفظ پا می‌شوند. به طور کلی کلینیک تخصصی زخم و استومی سلامت پا زخم‌های ناشی از دیابت، سوختگی و جراحی را درمان می‌کند که اغلب بدون قطع پا درمان انجام می‌شوند.

کلینیک سوختگی و زخم التیام

کلینیک سوختگی و زخم التیام با هدف درمان جاهای سوختگی باقیمانده بر پوست فعالیت می‌کند. به طوری که در این کلینیک با استفاده از روش‌هایی به جوانسازی پوست کمک می‌شود. برای این منظور کلینیک سوختگی و زخم التیام از دستگاه‌های لیزری نظیر مونالیزا استفاده می‌کند. از طرفی ترماژ نیز روشی است که در کلینیک سوختگی و زخم التیام، سوختگی‌ها و التهاب‌های باقیمانده پوست را از بین می‌برد. در این کلینیک با توجه به درجه سوختگی و التهاب پوست دستگاه ‌ها فعالیت می‌کنند و در طی چندین مرحله زخم سوختگی را به طور کامل از بین می‌برند.

کلینیک زخم‌های‌‌ سوختگی

این کلینیک به عنوان یکی از مشهورترین کلینیک‌هایی است که به درمان زخم‌ها و سوختگی‌های متعدد می‌پردازد. در این کلینیک به درمان کلیه زخم‌ها همچون زخم‌های وریدی، سرطانی، جراحی، عفونت‌هایی که منجر به ایجاد زخم شده‌اند،  عروقی، التهابی و دیگر زخم‌ها پرداخته می‌شود. از طرفی در کلینیک خانواده دستگاه‌های نوینی وجود دارند که می‌توانند به طور کامل زخم‌ها را درمان کنند. همچنین روش‌های ماگوت تراپی، پانسمان نوین، وکیوم تراپی، لیزر تراپی و لایت تراپی برای درمان زخم‌ها در کلینیک زخم خانواده وجود دارد.

کلینیک ترمیم زخم

هر کاری که موجب آسیب‌های بافتی و آسیب به پوست شود منجر به ایجاد زخم می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که زخم انواع متفاوتی دارد و به صورت باز و بسته در پوست افراد می‌تواند ایجاد شود. از این جهت وجود کلینیک ترمیم زخم برای درمان زخم‌های متفاوت ضروری است چرا که ماندگاری برخی از زخم‌ها و بهبود نیافتن آن‌ها سبب بروز مشکلات جدی می‌شود. خوشبختانه تعداد کلینیک ترمیم زخم زیاد است. به طوری که افراد می‌توانند در این کلینیک با استفاده از روش‌های ترمیم زخم به طور کامل جراحت‌های باقی مانده از بین می‌رود.

کلینیک زخم در غرب تهران

با وجود اهمیت ترمیم  و درمان زخم می‌توان گفت که بیشترین کلینیک زخم در غرب تهران وجود دارد. همچنین در این منطقه کلینیک‌ها پیشرفته‌تر هستند و با روش‌های جدیدتری به درمان بیماران و جراحت‌های متفاوت می‌پردازند. به طور مثال کلینیکی که از تکنولوژی‌های جدید در درمان زخم برخوردار است از بهترین کلینیک‌ها به شمار می‌رود .بنابراین با کیفیت ترین کلینیک زخم در غرب تهران قرار دارد.

درواقع می‌توان گفت که طیف وسیعی از کلینیک‌های زخم وجود دارد که اکثر آن‌ها در تهران دیده می‌شوند. همچنین در کلینیک‌های زخم، استومی، زخم پای دیابت، التهاب و سوختگی و… همگی توسط کادر مجرب و متخصصان با مهارت درمان می‌شوند. بنابراین مراجعه به کلینیک  تخصصی زخم مانند کلینیک زخم دکتر عزتی لازم است. چرا که درمان نشدن برخی از زخم‌ها عوارض جدی دارد و این زخم‌ها می‌توانند به بافت‌های دیگر بدن نفوذ کنند و سبب ایجاد آسیب در بافت‌های دیگر شوند. سپاس از شما جهت مطالعه این متن. منتظر نظرات شما هستیم.

جمع بندی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، مهندسی پزشکی و شیوه های نوین درمان، همچنین حساسیت زخم های مزمن و معمولی و گسترش فنون درمان صحیح و علمی انواع بیماری ها و زخم ها، بهترین کار مراجعه سریع به مراکز معتبر درمانی و تخصصی می باشد.

این امر به بیماران کمک می کند تا در کمترین زمان، با جدیدترین روش های درمانی و به بهترین نحو انواع زخم را تحت درمان قرار دهند. کلینیک زخم دکتر عزتی با کادری مجرب و دوره دیده در نهایت دقت، تمامی تکنیک های درمانی لازم و موثر را در اختیار بیماران قرار می دهند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *