پکیج

خدمات پس از فروش پکیج ها در کرج

پکیج با افزایش واحد های آپارتمانی و همچنین مستقل بودن ساکنین در این مجتمع ها وجود سیستم های گرمایشی مجزا برای آزادی عمل و همچنین کاهش هزینه های مرتبط با آن همیشه جزو دغدغه های اصلی ساکنین بوده است که با طراحی و تولید پکیج های دیواری این دغدغه ها برای مردم مرتفع شد و در هر زمانی که تمایل داشته باشند امکان استفاده وجود دارد و منوط به تصمیم گیری و توافق کلیه ساکنین مجتمع نخواهند بود .

مزایای پکیج نسبت به سایر سیستم های گرمایشی :

  • کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات
  • کاهش انرژی مصرفی
  • آزادی در استفاده در هر زمان
  • بالاتر بودن قدرت گرمایش زایی
  • و سایر موارد …
پکیج های شرکت ایران رادیاتور
پکیج های شرکت ایران رادیاتور

تفاوت نگهداری ( سرویس دوره ای )  و تعمیرات  چیست ؟

فعالیت های اساسی نگهداری و تعمیرات با در نظر گرفتن عمر اقتصادی دستگاه پکیج صورت می پذیرد . در یک تعریف کلی فعالیت های نگهداری ( سرویس دوره ای ) و تعمیرات به منظور اهداف ذیل قابل اعمال می باشند :

  • جلوگیری از خرابی ( تعمیرات پیشگیری یا نگهداری ) که شامل موارد ذیل می باشد :
  • بازرسی های فنی دوره ای
  • ارائه سرویس های نظیر تنظیم , هواگیری , رسوب گیری و غیره …
  • تعویض قطعات قبل از فرسودگی کامل
  • تعمیر کلی تجهیزات در فواصل زمانی مشخص
  • تعمیر خرابی های اضطراری ( تعمیرات اضطراری ) که شامل موارد ذیل می باشند :
  • تعویض قطعات از کار افتاده
  • تعمیر قطعات از کار افتاده

مبحث و موضوع نگهداری و تعمیرات یکی از مقوله های مهم در تجهیزات و دستگاه ها می باشد که عدم توجه به این موضوع ضمن خسارت های مالی غیر قابل تصور باعث مشکلات عدم کارکرد این دستگاه ها برای مصرف کنندگان خواهد شد. از این رو همواره بحث نگهداری که به موضوع سرویس های دوره ای و موضوع تعمیرات به تعمیر دستگاه در هنگام خرابی پیش بینی نشده اشاره دارد .

با توجه به اهمیت دستگاه پکیج در سیستم گرمایشی خانه چه در فصول گرم و چه در فصول سرد  سال , اورحال و درست کار کردن 24 ساعته این دستگاه یکی از ضروریات برای ساکنین می باشد.

آنچه درباره نمایندگی خدمات پس از فروش تهرانی باید بدانید :

مرکز نمایندگی تهرانی با 17 سال سابقه تجربه در ارائه خدمات پس از فروش سیستم های گرمایشی و سرمایشی در شهر کرج  می باشد و در طول این چند سال همواره به عنوان یک نماینده معتبر با شرکت های معتبر تولید کننده سیستم ها و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در کشور همکاری دارد.

نام برند پکیج هایی که نمایندگی تهرانی در سطح شهر کرج که به ارائه خدمات نگهداری ( سرویس دوره ای ) و تعمیرات می پردازد : 

  • پکیج های شرکت ایران رادیاتور
  • پکیج های شرکت بوتان
  • پکیج های شرکت تاچی
  • پکیج شرکت ایساتیس
  • پکیج شرکت آریستون

پکیج های  شرکت ایران رادیاتور :

یکی از شرکت معتبر و پیشرو در تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی در کشور شرکت ایران رادیاتور می باشد که توانسته پکیج هایی با نام تجاری ایران رادیاتور و در طرح ها , مدل ها و همچنین ویژگی ها مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده طراحی و تولید نموده و روانه بازار هدف نماید .

پکیج ها
پکیج ها

برخی از مدل های پکیج های شرکت ایران رادیاتور عبارتنداز :

  • پکیج دیواری L36FF
  • پکیج دیواری L28FF
  • پکیج دیواری M24FF
  • و غیره …

نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور در شهر کرج  :

شرکت ایران رادیاتور یکی از شرکت مطرح و پیشرو در خدمات پس از فروش در سطح کشور می باشد که نمایندگان این شرح آماده ارائه خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای )  و تعمیرات به دارندگان پکیج های ایران رادیاتور می باشد. کلان شهر کرج با توجه به وسعت و گستردگی جمعیت همواره یکی از شهرهای دارای اولویت برای ارائه خدمات پس از فروش برای شرکت ایران رادیاتور می باشد . نمایندگی تهرانی سال هاست که با شرکت ایران رادیاتور همکاری داشته و سرویس های دوره ای و همچنین تعمیرات محصولات شرکت ایران رادیاتور خصوصا” پکیج های شرکت را در سطح شهر کرج انجام می دهد.

نحوه ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های ایران رادیاتور در شهر کرج :

جهت ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش و تعمیر پکیج های ایران رادیاتور در شهر کرج می توان به وب سایت شرکت ایران رادیاتور مراجعه نمود و در قسمت اطلاعات تماس نمایندگان خدمات پس از فروش به شماره تماس این نمایندگان دست یافت و در مواقع لازم با این نمایندگان تماس گرفت .

قیمت خدمات نگهداری و تعمیرات نمایندگان ایران رادیاتور :

با توجه به اهمیت نام تجاری ایران رادیاتور و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان , قیمت نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات با توجه به مصوبه شرکت بوده و با توجه به  فاکتور های صادره برای هر خدمت, این امکان برای مشتریان وجود دارد تا در صورت هر گونه ابهامی با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس گرفته و از آخرین قیمت مصوب برای خدمات ارائه شده باخبر شده تا با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از  خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایند.

نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های ایران رادیاتور در شهر کرج :

با توجه به سختی بالای آب در سطح شهر کرج , لازم است پکیج های ایران رادیاتور هر 6 ماه یکبار به صورت کلی سرویس شود تا هم از خرابی ناگهانی پکیج جلوگیری شود و هم هزینه های کمتری به مصرف کننده تحمیل نماید.

دوره های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های ایران رادیاتور چه مدت می باشد ؟

دوره های بازدید و نگهداری و سرویس های دوره ای پکیج های ایران رادیاتور به صورت هر 6 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد که باعث می شود دستگاه پکیج مذکور در مدار برقرار باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید.

تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور در شهر کرج :

این روز ها برخی مشتریان از  تعمیرکارهای متفرقه جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنند که علاوه به اخذ دستمزد های بسیار بالا  , خدماتی با کیفیت بسیار پایین ارائه می نمایند که باعث خسارت های زیادی به مشتریان می شوند , از این رو مشتریان عزیز حتما” از نمایندگی های معتبر و دارای مجوز جهت دریافت خدمات با کیفیت و همچنین اجرت متعارف استفاده نمایند .

کیفیت قطعات یدکی پکیج های ایران رادیاتور :

نمایندگی تهرانی همواره از قطعات یدکی با کیفیت و دارای ضمانت برای نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و  همچنین تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور استفاده می نمایند تا علاوه بر رضایت مشتریان , باعث افزایش اعتبار نام پکیج های ایران رادیاتور گردد از طرفی کیفیت خوب قطعات باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و از خرابی احتمالی بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

 

آیا قطعات یدکی مورد استفاده در نگهداری و تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور دارای گارانتی می باشد ؟

باید اشاره کرد  نمایندگی تهرانی از قطعات با کیفیت استفاده می نماید و دارای ضمانت تار تاریخ معینی می باشد و در صورت خرابی در بازه زمانی مشخص شده به صورت رایگان تعویض می گردد . با توجه به وجود قطعات یدکی بی کیفیت و تقلبی در بازار خدمات پس از فروش پکیج , لازم است مشتریان عزیز به این نکته توجه نمایند که همواره از نمایندگان معتبر جهت تامین قطعات یدکی استفاده نمایند .

پکیج های شرکت بوتان :

شرکت بوتان یک برند شناخته شده و قدیمی در کشور می باشد که همیشه شعله لوگوی آن در ذهن ها ماندگار و باقی می باشد . با توجه به اینکه این شرکت سال ها در تولید تجهیزات و دستگاه های گرمایشی و سرمایشی مسبق به سابقه بوده لذا دور از ذهن نیست که یکی از شرکت قوی در تولید پکیج در کشور باشد و سهم به سزایی از بازار را به خود اختصاص دهد.

برخی از مدل های پکیج های شرکت بوتان عبارتنداز :

  • پکیج دیواری PARMA 24 RSI
  • پکیج دیواری PARMA 22 RSI
  • پکیج دیواری PARMA PRO 24 I
  • و غیره …

نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت بوتان در شهر کرج  :

شرکت بوتان جزو شرکت پیشرفته و دارای سبقه طولانی در خدمات پس از فروش در سطح کشور می باشد که واحد های نمایندگی زیادی در سطح کشور و علی الخصوص در شهر کرج دارد.  یکی از نمایندگان معتبر و صاحب نام در ارائه خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای )  و تعمیرات پکیج بوتان در کرج نمایندگی تهرانی  بوده که افتخار همکاری با شرکت و همچنین ارائه خدمات نوین به مشتریان عزیز می باشد.

 

 

نحوه ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت بوتان در شهر کرج :

از جمله راه های تماس با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت بوتان در شهر کرج بازدید از وب سایت شرکت بوتان می باشد با مراجعه به وب سایت مورد نظر  و در قسمت اطلاعات تماس نمایندگان خدمات پس از فروش به شماره تماس سایر نمایندگان و علی الخصوص نمایندگی تهرانی دست خواهید یافت و در زمان لزوم می توانید تماس گرفته و از خدمات نمایندگان با خیال راحت استفاده نمایید.

قیمت خدمات نگهداری و تعمیرات نمایندگان شرکت بوتان :

رضایتمندی مشتریان همواره در سر لوحه شرکت بوتان قرار داشته و یکی از مواردی که به افزایش رضایت مشتریان کمک فرآوان نموده و همواره باعث ایجاد تدام رابطه بین شرکت و مشتریان می گردد ارائه خدمات پس از فروش با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. ,  مرجع قیمت گذاری خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات مصوبه شرکت می باشد از این رو با توجه به  فاکتور های صادره برای هر خدمت , این امکان برای مشتریان عزیز وجود دارد تا  اگر ابهامی در مورد قیمت های خدمات پس از فروش شرکت بوتان دارند با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس گرفته و نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند . همه قیمت های خدمات نمایندگی تهرانی براساس نرخ مصوب شرکت می باشد , بنابراین مشتریان عزیز از جنبه قیمت خدمات , آسوده خاطر باشند.

 برنامه های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت بوتان در شهر کرج :

نمایندگی تهرانی با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت خدمات به صورت متمرکز در فواصل  زمانی  معین نسبت به اجرای برنامه های سرویس های دوره ای اقدام می نماید . از این رو مشتریان عزیز نگران دوره های سرویس ها و خدمات نگهدای پکیج خود نباشند .

دوره های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت بوتان چه مدت می باشد ؟

دوره های بازدید و نگهداری و سرویس های دوره ای شرکت بوتان به صورت هر 6 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد که باعث می شود دستگاه پکیج مذکور در مدار برقرار باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید از این رو زمان های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) با توجه به نوع مدل دستگاه پکیج متفاوت بوده و در زمان سررسید تکنسین های فنی در نمایندگی تهرانی با مشتریان تماس گرفته و بعد از هماهنگی جهت اقدامات نگهداری و سرویس های دوره ای مراجعه می نمایند .

تعمیرات پکیج های شرکت بوتان در شهر کرج :

این روز ها برخی مشتریان از  تعمیرکارهای متفرقه جهت تعمیر پکیج بوتان استفاده می کنند که علاوه به اخذ دستمزد های بسیار بالا  , خدماتی با کیفیت بسیار پایین ارائه می نمایند که باعث خسارت های زیادی به مشتریان می شوند , از این رو مشتریان عزیز حتما” از نمایندگی های معتبر و دارای مجوز جهت دریافت خدمات با کیفیت و همچنین اجرت متعارف استفاده نمایند .

کیفیت قطعات یدکی پکیج های شرکت بوتان :

نمایندگی تهرانی با توجه به نوع تخصص خود از تامین کنندگان مطمئن و معروف جهت تامین قطعات یدکی با کیفیت استفاده می نمایند و  این قطعات دارای ضمانت بوده تا علاوه بر رضایت مشتریان باعث افزایش طول عمر دستگاه شود و از خسارت های مالی احتمالی جلوگیری نماید.

 

آیا قطعات یدکی مورد استفاده در نگهداری و تعمیرات پکیج های شرکت بوتان دارای گارانتی می باشد ؟

همان طور که در مطالب فوق ارائه شد ,  نمایندگی تهرانی از قطعات با کیفیت استفاده می نماید و دارای ضمانت  تا تاریخ معینی می باشد و در صورت خرابی در بازه زمانی مشخص شده به صورت رایگان تعویض می گردد .

پکیج های تاچی
پکیج های تاچی

پکیج های شرکت تاچی :

شرکت تاچی رسالت وجودی خود را در ایجاد سازمانی است مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مسلم آنان با توجه به منافع بلند مدت شرکت در کسب سود آوری با نگاه مشتری مداری قرار داده است . از این رو شرکت با استفاده دانش فنی جدید خود را یکی برند های مطرح در تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در کشور نموده است و با استفاده یک شبکه گسترده نمایندگی به خدمات نوین پس از فروش اقدام نموده است.

برخی از مدل های پکیج های شرکت تاچی عبارتنداز :

  • پکیج دیواری TYPE A
  • پکیج دیواری TYPE B
  • پکیج دیواری TYPE C
  • و غیره …

نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت تاچی در شهر کرج  :

شرکت تاچی همواره در حال توسعه و بهبود شبکه خدمات پس از فروش بوده و با توجه به اهمیت این موضوع برای شرکت , کیفیت عملکرد این شبکه  برای شرکت مهم و داری اهمیت بالا می باشد . از این رو همیشه انتخاب نمایندگان با وسواس و بررسی دقیق صورت گرفته و با توجه به ارزیابی های دوره ای  مدام باعث شده تا این شبکه خدمات پس از فروش یکی از بهترین شبکات خدمات پس از فروش در سطح کشور گردد. یکی از نمایندگانی که با توجه به ارزیابی های دوره ای توسط شرکت همواره در صدر بهترین نمایندگان شرکت تاچی بوده است نمایندگی تهرانی شهر کرج می باشد که خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات پکیج  تاچی را در کرج ارائه می نماید.

نحوه ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت تاچی در شهر کرج :

از جمله راه های تماس با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت تاچی در شهر کرج بازدید از وب سایت شرکت تاچی می باشد  از این رو جهت اطلاع از نمایندگان خدمات پس از فروش و علی الخصوص نمایندگی تهرانی کرج , می توانید به وب سایت شرکت تاچی مراجعه و در هر زمانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

قیمت خدمات نگهداری و تعمیرات نمایندگان شرکت تاچی :

اهمیت رضایت مشتریان بر کسی پوشیده نیست و شرکت تاچی یک شرکت بسیار حساس به این مقوله می باشد.  رضایت مشتریان  با ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب تامین و افزایش می یابد . از این رو شرکت تاچی همواره به نحوه قیمت گذاری خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات توسط نمایندگان شرکت حساس بوده و پیگیری های لازم توسط شرکت صورت می پذیرد تا قیمت ها با نوع خدمات و مصوبه شرکت هماهنگ و یکسان باشد.  از این رو با توجه به  فاکتور های صادره برای هر خدمت , این امکان برای مشتریان عزیز وجود دارد تا  اگر ابهامی در مورد قیمت های خدمات پس از فروش شرکت تاچی دارند با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس گرفته و نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند . همه قیمت های خدمات نمایندگی تهرانی براساس نرخ مصوب شرکت تاچی بوده از این نظر مشتریان رضایتمندی کاملی از نمایندگی تهرانی کرج دارند.

 برنامه های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت تاچی در شهر کرج :

نمایندگی تهرانی با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت خدمات به صورت متمرکز در فواصل  زمانی  معین نسبت به اجرای برنامه های سرویس های دوره ای اقدام می نماید . این برنامه ابزار مهم برای نمایندگی تهرانی در ارائه خدمات باکیفیت و به موقع به مشتریان عزیز می باشند .

دوره های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت تاچی چه مدت می باشد ؟

با توجه به نوع آب و هوا در شهر کرج و موقعیت جغرافیایی آن و همچنین هوای سرد  قابل ذکر در  فصول سرد سال , دوره های بازدید و نگهداری و سرویس های دوره ای شرکت تاچی به صورت هر 6 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد که باعث می شود دستگاه پکیج مذکور در مدار برقرار باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید از این رو زمان های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) با توجه به نوع مدل دستگاه پکیج متفاوت بوده و در زمان سررسید تکنسین های فنی در نمایندگی تهرانی با مشتریان تماس گرفته و بعد از هماهنگی جهت اقدامات نگهداری و سرویس های دوره ای مراجعه می نمایند .

تعمیرات پکیج های شرکت تاچی در شهر کرج :

در مواقعی خرابی دستگاه پکیج فشار روحی و روانی زیادی به خانواده وارد می شود از این رو استفاده از نمایندگی معتبر و تحت نظارت شرکت تاچی می تواند این فشار روحی در سریع ترین زمان و با بهترین خدمت برطرف نماید.

نمایندگی تهرانی با استفاده تکنسین های مجرب و متعهد همواره سعی در پاسخگویی به نیاز مشتریان در کمترین زمان ممکن در شهر کرج می باشد.

 

کیفیت قطعات یدکی پکیج های شرکت تاچی :

نمایندگی تهرانی تمام قطعات مورد نیاز برای سرویس های دوره ای و تعمیر پکیج ها تاچی از شرکت تاچی تامین نموده لذا این قطعات دارای ضمانت بوده و همیشه  جزو بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد. از طرفی شرکت تاچی زنجیره تامین قطعات یدکی با کیفیتی ایجاد نموده و خروجی این زنجیره توزیع قطعات یدکی با کیفیت و مطمئن می باشد.

 

آیا قطعات یدکی مورد استفاده در نگهداری و تعمیرات پکیج های شرکت تاچی دارای گارانتی می باشد ؟

همان طور که در مطالب فوق ارائه شد ,  نمایندگی تهرانی از قطعات با کیفیت استفاده می نماید و دارای ضمانت تا تاریخ معینی می باشد و در صورت خرابی در بازه زمانی مشخص شده به صورت رایگان تعویض می گردد .

پکیج ایساتیس
پکیج ایساتیس

پکیج های شرکت ایساتیس :

گروه صنعتی ایساتیس با تولید محصولات متنوع در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی  مانند پکیج و با ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات پس از فروش در بازار محصولات گرمایشی و سرمایشی سهم بازار قابل توجه ای را از آن خود نماید.  از این رو  شرکت ایساتیس با مجهزترین و مجرب ترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته است در این صنعت یکی از بهترین ها باشد و خدمات نوینی به مشتریان ارائه نماید.

همان طور که می دانید اولین پکیج های هوشمند توسط این شرکت تولید به بازار ارائه شد و جزو با کیفیت ترین پکیج ها در سطح کشور می باشد.

برخی از مدل های پکیج های شرکت ایساتیس عبارتنداز :

  • پکیج دیواری 30IIFF
  • پکیج دیواری 26IIFF
  • و غیره …

نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت ایساتیس در شهر کرج  :

شرکت ایساتیس همواره یکی از شرکت های پیشرو در شبکه خدمات پس از فروش بوده و با توجه به اهمیت این موضوع برای شرکت و مشتریان  , عملکرد این شبکه با سهم بازار شرکت ارتباط تنگاتنگ داشته و معیار بسیاری مهمی برای ارزیابی عملکرد شرکت می باشد . شرکت ایساتیس دو بال موفق خود را در بازار کشور تولید دستگاه های با کیفیت و ایجاد شبکه خدمات پس از فروش نوین و بروز قرار داده و توانسته به یک شرکت معتبر تبدیل شود.  یکی از نمایندگان خوب و باکیفت شرکت در شهر کرج نمایندگی تهرانی می باشد که خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات پکیج های شرکت ایساتیس را در شهر کرج ارائه می نماید.

نحوه ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت ایساتیس در شهر کرج :

از جمله راه های تماس با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت ایساتیس در شهر کرج بازدید از وب سایت شرکت ایساتیس می باشد  از این رو جهت اطلاع از نمایندگان خدمات پس از فروش و علی الخصوص نمایندگی تهرانی کرج , می توانید به وب سایت شرکت ایساتیس مراجعه و در هر زمانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

قیمت خدمات نگهداری و تعمیرات نمایندگان شرکت ایساتیس :

اهمیت رضایت مشتریان بر کسی پوشیده نیست و شرکت ایساتیس یک شرکت بسیار حساس به این مقوله می باشد.  رضایت مشتریان  با ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب تامین و افزایش می یابد . از این رو شرکت ایساتیس همواره به نحوه قیمت گذاری خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات توسط نمایندگان شرکت حساس بوده و پیگیری های لازم توسط شرکت صورت می پذیرد تا قیمت ها با نوع خدمات و مصوبه شرکت هماهنگ و یکسان باشد. از این رو با توجه به  فاکتور های صادره برای هر خدمت , این امکان برای مشتریان عزیز وجود دارد تا  اگر ابهامی در مورد قیمت های خدمات پس از فروش شرکت ایساتیس دارند با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس گرفته و نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند . همه قیمت های خدمات نمایندگی تهرانی براساس نرخ مصوب شرکت ایساتیس بوده از این نظر مشتریان رضایتمندی کاملی از نمایندگی تهرانی کرج دارند.

 برنامه های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت ایساتیس در شهر کرج :

نمایندگی تهرانی با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت خدمات به صورت متمرکز در فواصل  زمانی  معین نسبت به اجرای برنامه های سرویس های دوره ای اقدام می نماید . این برنامه ابزار مهم برای نمایندگی تهرانی در ارائه خدمات باکیفیت و به موقع به مشتریان عزیز می باشند .

دوره های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت ایساتیس چه مدت می باشد ؟

با توجه به نوع آب و هوا در شهر کرج و موقعیت جغرافیایی آن و همچنین هوای سرد  قابل ذکر در  فصول سرد سال , دوره های بازدید و نگهداری و سرویس های دوره ای شرکت ایساتیس به صورت هر 6 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد که باعث می شود دستگاه پکیج مذکور در مدار برقرار باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید از این رو زمان های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) با توجه به نوع مدل دستگاه پکیج متفاوت بوده و در زمان سررسید تکنسین های فنی در نمایندگی تهرانی با مشتریان تماس گرفته و بعد از هماهنگی جهت اقدامات نگهداری و سرویس های دوره ای مراجعه می نمایند .

 

تعمیرات پکیج های شرکت ایساتیس در شهر کرج :

در مواقعی خرابی دستگاه پکیج فشار روحی و روانی زیادی به خانواده وارد می شود از این رو استفاده از نمایندگی معتبر و تحت نظارت شرکت ایساتیس می تواند این فشار روحی در سریع ترین زمان و با بهترین خدمت برطرف نماید.

نمایندگی تهرانی با استفاده تکنسین های مجرب و متعهد همواره سعی در پاسخگویی به نیاز مشتریان در کمترین زمان ممکن در شهر کرج می باشد.

 

کیفیت قطعات یدکی پکیج های شرکت ایساتیس :

نمایندگی تهرانی تمام قطعات مورد نیاز برای سرویس های دوره ای و تعمیر پکیج ها ایساتیس از شرکت ایساتیس تامین نموده لذا این قطعات دارای ضمانت بوده و همیشه  جزو بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد. از طرفی شرکت ایساتیس زنجیره تامین قطعات یدکی با کیفیتی ایجاد نموده و خروجی این زنجیره توزیع قطعات یدکی با کیفیت و مطمئن می باشد.

 

آیا قطعات یدکی مورد استفاده در نگهداری و تعمیرات پکیج های شرکت ایساتیس دارای گارانتی می باشد ؟

همان طور که در مطالب فوق ارائه شد ,  نمایندگی تهرانی از قطعات با کیفیت استفاده می نماید و دارای ضمانت تا تاریخ معینی می باشد و در صورت خرابی در بازه زمانی مشخص شده به صورت رایگان تعویض می گردد .

پکیج های شرکت آریستون :

آریستون استراتژی خود را بر اساس نگاه به موضوع محیط زیست و برند سبز جهانی توسعه نموده است از این رو با طراحی و تولید محصولات گرمایشی آریستون  همواره مورد استقبال گسترده اکثر کشور جهان قرار گرفته و متعاقب آن در کشور ما هم دارای سهم بازار قابل توجه می باشد.  آریستون هم به مانند شرکت های موفق , اصل شایستگی خود را بر مشتری مداری خصوصا” در ارائه خدمات نوین  در بخش خدمات پس از فروش متمرکز نموده تا علاوه بر جلب رضایت مشتری سهم بازار خود را توسعه و گسترش دهد.

برخی از مدل های پکیج های شرکت ایساتیس عبارتنداز :

  • پکیج دیواری GENUS PREMIUM EVO
  • پکیج دیواری CLAS PREMIUM
  • پکیج دیواری CARES PREMIUM
  • و غیره …

نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت آریستون در شهر کرج  :

شرکت آریستون همواره یکی از شرکت های پیشرو و دارای استراتژی قوی و پایدار در شبکه خدمات پس از فروش بوده و با توجه به این موضوع شرکت توانسته در این بخش از بازار هم جای خود را باز نماید و از سود آوری بخش پس از فروش استفاده نماید. شبکه نمایندگی آریستون دارای گستردگی زیادی بوده که یکی از نمایندگان خوب و دارای سبک شرکت در شهر کرج نمایندگی تهرانی می باشد که خدمات های نوین نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات پکیج های شرکت آریستون را در شهر کرج را بر عهده دارد.

نحوه ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت آریستون در شهر کرج :

از جمله راه های تماس با نمایندگان خدمات پس از فروش پکیج های شرکت آریستون در شهر کرج بازدید از وب سایت شرکت آریستون می باشد , از این رو جهت اطلاع از نمایندگان خدمات پس از فروش و علی الخصوص نمایندگی تهرانی کرج , می توانید به وب سایت شرکت آریستون مراجعه و در هر زمانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

قیمت خدمات نگهداری و تعمیرات نمایندگان شرکت آریستون :

رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت آریستون یک ادعا نیست بلکه یک فرآیندی می باشد که دارای فلسفه و برنامه می باشد .   رضایت مشتریان  با ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب تامین و افزایش می یابد . از این رو شرکت آریستون همواره به نحوه قیمت گذاری خدمات نگهداری ( سرویس های دوره ای ) و تعمیرات توسط نمایندگان شرکت حساس بوده و پیگیری های لازم توسط شرکت صورت می پذیرد.

تا قیمت ها با نوع خدمات و مصوبه شرکت هماهنگ و یکسان باشد. از این رو با توجه به  فاکتور های صادره برای هر خدمت , این امکان برای مشتریان عزیز وجود دارد تا  اگر ابهامی در مورد قیمت های خدمات پس از فروش شرکت آریستون دارند با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس گرفته و نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند . همه قیمت های خدمات نمایندگی تهرانی براساس نرخ مصوب شرکت آریستون بوده از این نظر مشتریان رضایتمندی کاملی از نمایندگی تهرانی کرج دارند.

 برنامه های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت آریستون در شهر کرج :

نمایندگی تهرانی با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت خدمات به صورت متمرکز  و به صورت سیستم جامع در فواصل  زمانی  معین نسبت به اجرای برنامه های سرویس های دوره ای اقدام می نماید . این برنامه ابزار مهم برای نمایندگی تهرانی در ارائه خدمات باکیفیت و به موقع به مشتریان عزیز می باشند .

دوره های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) پکیج های شرکت آریستون چه مدت می باشد ؟

با توجه به نوع آب و هوا در شهر کرج و موقعیت جغرافیایی آن و همچنین هوای سرد  قابل ذکر در  فصول سرد سال , دوره های بازدید و نگهداری و سرویس های دوره ای شرکت آریستون به صورت هر 6 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد که باعث می شود دستگاه پکیج مذکور در مدار برقرار باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید از این رو زمان های نگهداری ( سرویس های دوره ای ) با توجه به نوع مدل دستگاه پکیج متفاوت بوده و در زمان سررسید تکنسین های فنی در نمایندگی تهرانی با مشتریان تماس گرفته و بعد از هماهنگی جهت اقدامات نگهداری و سرویس های دوره ای مراجعه می نمایند .

 

تعمیرات پکیج های شرکت آریستون در شهر کرج :

نمایندگی تهرانی با استفاده تکنسین های مجرب و متعهد همواره سعی در پاسخگویی به نیاز مشتریان در کمترین زمان ممکن در شهر کرج می باشد. از این رو شرکت آریستون همکاری خوبی با این نمایندگی دارد . تعمیرات همواره با شرایط خاصی همراه می باشد که نمایندگی تهرانی با استفاده از سال های تجربه همیشه سعی در استفاده از روش های نوین در تسریع اجرای تعمیرات در محل می باشد.

 

کیفیت قطعات یدکی پکیج های شرکت آریستون :

نمایندگی تهرانی تمام قطعات مورد نیاز برای سرویس های دوره ای و تعمیر پکیج ها آریستون از شرکت آریستون تامین نموده لذا این قطعات دارای ضمانت بوده و همیشه  جزو بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد. از طرفی شرکت آریستون زنجیره تامین قطعات یدکی با کیفیتی ایجاد نموده و خروجی این زنجیره توزیع قطعات یدکی با کیفیت و مطمئن می باشد.

 

آیا قطعات یدکی مورد استفاده در نگهداری و تعمیرات پکیج های شرکت آریستون دارای گارانتی می باشد ؟

همان طور که در مطالب فوق ارائه شد ,  نمایندگی تهرانی از قطعات با کیفیت استفاده می نماید و دارای ضمانت تا تاریخ معینی می باشد و در صورت خرابی در بازه زمانی مشخص شده به صورت رایگان تعویض می گردد .

جمع بندی :

با توجه به مطالبی که ارائه شد , نمایندگی تهرانی توانسته با تجربه و دانش خود و همچنین با استفاده از همکاران مجرب و متعهد خود را به یکی از شرکای خوب شرکت های بزرگ تولید کننده های پکیج های کشور تبدیل نموده و  از این رو همیشه یکی از  اصلی خدمات دهنده گان پس از فروش شرکت های تولید کننده  از سرویس های دوره ای تا تعمیرات احتمالی در شهر کرج می باشد در نتیجه مشتریان عزیزی که از پکیج های شرکت های فوق استفاده می نمایند می توانند از خدمات این نمایندگی استفاده نمایند.

از دیگر رپورتاژ آگهی ما دیدن فرمائید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *