رنگ نیپون

رنگ نیپون

رنگ نیپون یکی از برندهای بین المللی رنگ در بازار جهانی شناخته شده است و از داخل و خارج از ایران مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. تنوع بالای محصولات رنگ نیپون باعث می شود محصول مورد نظر برای تمامی سلایق و همچنین تمامی مکانها مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم به برخی از نکات درباره رنگ نیپون بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید رنگی با کیفیت هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

انواع رنگ نیپون

با توجه به نیاز روز بازار رنگ نیپون در انواع متفاوتی تولید و روانه بازار می شود که به صورت کلی می توان آنها را در دو دسته رنگ های صنعتی و رنگ های ساختمانی قرار داد. اگر بخواهیم به اختصار به زیر شاخه های رنگ صنعتی و رنگ ساختمانی بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پخش رنگ نیپون
پخش رنگ نیپون

رنگ صنعتی

رنگ صنعتی همانطور که از نامش پیداست برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد برخی از زیرشاخه‌های این رنگ عبارتند از:

رنگ جدولی

برای رنگ کردن جدول های کنار خیابان در اکثر موارد از انواع مختلف رنگ جدولی استفاده می شود. رنگ جدولی با توجه به کار شدن در بیرون از منازل و همچنین در فضاهای باز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و رنگ جدولی نیپون با دارا بودن کیفیت بالا به عنوان یکی از بهترین رنگ جدولی به شمار می‌رود.

رنگ جدولی نیپون در رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود برای مثال در برخی از مکان‌ها که امکان خطر بیشتر است رنگ جدولی در رنگ های سفید و قرمز کار می شود که باعث می شود توجه رانندگان به سمت جدول بیشتر شود و امکان تصادف تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند، اما در مکان هایی که امکان وقوع تصادف کمتر است، از رنگ های آبی و سفید استفاده می شود. رنگ جدولی نیپون به دلیل دارا بودن قابلیت خشک شدن سریع آلودگی چندانی را به خود جذب نمی کند و همواره مانند روز اول باقی می ماند.

رنگ های ضد زنگ

در برخی از موارد در صنایع مختلف برای جلوگیری از زنگ زدگی سطوح مختلف از انواع مختلف رنگ های ضد زنگ نیپون استفاده می‌شود که استفاده از آنها بر روی سطوح مختلف باعث می‌شود سطح به هیچ عنوان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. برای مثال در برخی از موارد برای منبع آب از انواع مختلف رنگ نیپون استفاده می‌شود، همچنین صنایعی که به صورت کامل در معرض خوردگی و در معرض رطوبت قرار دارند، برای در امان نگه داشتن محصولات خود از شر زنگ زدگی از انواع مختلف رنگ نیپون استفاده می‌کنند.

رنگ استخری 

رنگ استخری یکی دیگر از انواع رنگهای صنعتی نیپون به شمار می رود که به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و آب و هوای بد کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان داده است و همانطور که از نامش پیداست در اکثر موارد برای کف استخرها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ استخری در اکثر موارد بر پایه روغن تولید می شود و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و سایر عوامل از خود نشان می دهد به همین دلیل با پر بودن استخر برای سالهای متمادی به هیچ عنوان به کیفیت رنگ آسیب وارد نمی شود و رنگ مورد نظر حالت پوسته پوسته شدن و حالت بد به خود نمی‌گیرد.

رنگ استخری
رنگ استخری

رنگ ساختمانی

این محصول در اکثر موارد برای نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از انواع مختلف آن برای قسمتهای مختلف منازل کاربرد ویژه ای دارد. برخی از انواع رنگ ساختمانی عبارتند از:

رنگ روغنی

رنگ روغنی همانطور که از نامش پیداست یکی از رنگهای بر پایه روغن و چربی می باشد و به همین دلیل در برابر آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در برخی از مکان‌ها که میزان رطوبت و آب بیشتر است، می توان از انواع مختلف رنگ روغنی بهره برد، زیرا این رنگ ها در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و به راحتی می‌توان آنها را شستشو داد.

استفاده از رنگ روغنی در گذشته برای کابینت های فلزی به عنوان بهترین گزینه به شمار می رفته است و امروزه نیز از انواع مختلف رنگ روغنی برای کابینت های قدیمی و نو کردن کابینت های فلزی استفاده می شود.

چسبندگی بسیار بالا، پوشش دهی عالی، مقاومت در برابر شستشو، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، رنگ بندی متنوع و غیره را می‌توان از جمله مزایای استفاده از رنگ روغنی نپتون در منازل دانست.

رنگ پلاستیک

برخلاف رنگ روغنی رنگ پلاستیک بر پایه آب تشکیل شده است و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر آب ندارد، به همین دلیل استفاده از این محصول در مکان‌هایی مانند اتاق خواب و پذیرایی رواج بیشتری پیدا کرده است و در مکان هایی که در معرض رطوبت دائمی قرار دارند، استفاده از این محصول چندان مناسب نمی باشد.

یکی از مهمترین معضلاتی که درباره رنگ پلاستیک با آن مواجه هستیم، این است که محصول مورد نظر ممکن است بعد از کار شدن بر روی سطوح مختلف دچار پوسته‌پوسته شدن شود به همین دلیل باید برای کار کردن این محصول بر روی دیوارها از رنگ کاران ماهر کمک گرفته شود.

رنگ اکریلیک

این محصول به عنوان یکی از رنگ های جدید مورد استفاده در فضاهای داخلی ساختمان ها شناخته می شود که به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار بالا از بدو ورود به بازار مشتریان زیادی را به خود جذب نمود و به صورت کلی رنگ کردن دیوارها با رنگ اکریلیک باعث جلوه و نمای ویژه بر روی آنها خواهد شد.

در هنگام خرید رنگ اکریلیک دقت به نوع آن و همچنین انتخاب انواع با کیفیت آن می تواند بسیار کمک کننده باشد، زیرا اگر محصول مورد نظر از برندهای خوب خریداری نشود دیوار پوسته پوسته می شود و زیبایی و جلوه آن از دست می رود به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که رنگ اکریلیک را حتماً از برند نپتون خریداری کنید.

زیبایی چشمگیر رنگ اکریلیک، پوشش دهی بسیار بالای آن، قابلیت استفاده بر روی سطوح سیمانی و سطوح سخت از جمله مزایای استفاده از این محصول در ساختمانها می باشد.

رنگ آستر نیپون

رنگ آستر همانطور که از نامش پیداست به عنوان یک لایه آستر عملکرد خود را انجام می‌دهد و تا در برخی از موارد برای جلوگیری از زنگ زدگی سطوح مختلف از این محصول استفاده می‌شود و به همین دلیل می‌توان گفت این محصول هم دارای کاربردهای ساختمانی و هم دارای کاربردهای صنعتی است.

اگر در ساختمان ها در زیر رنگ اصلی از رنگ آستر استفاده شود، پوشش دهی فوق‌العاده‌ای برای ساختمانها ایجاد می شود و همین موضوع باعث می‌شود رنگ مورد نظر و مورد استفاده بر روی رنگ پرایمر زیبایی و جلوه خود را بیشتر نشان دهد، به علاوه زمانی که به صورت مستقیم از رنگ اصلی بر روی سطوح مختلف استفاده می کنید مقدار زیادی از رنگ به خورد سطوح می‌رود که در صورت استفاده از رنگ پرایمر این اتفاق تا حدود زیادی قابل پیشگیری است، به همین دلیل میزان استفاده از رنگ اصلی کاهش می یابد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات رنگ پرایمر را می‌توان سفید بودن و یا شفاف بودن آن عنوان نمود، زیرا در اکثر موارد رنگ پرایمر برای رنگ دهی به مکان‌های مختلف استفاده نمی‌شود و تنها برای پوشش دهی محل مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل رنگ داشتن آن از اهمیت چندانی برخوردار نیست و تنها باید رنگ رویی خود را با کیفیت بهتری نمایان سازد.

در برخی از موارد در هنگام رنگ کاری ساختمان های قدیمی متوجه شکاف و یا درزهایی در قسمت دیواره و یا سقف ساختمان می‌شوید که با استفاده از رنگ پرایمر می‌توان در ابتدا آنها را به صورت کامل پوشش داد و سپس رنگ اصلی را بر روی رنگ پرایمر به کار برد.

جلوگیری از زنگ زدن سطوح بالاتر بردن مقاومت شیمیایی سطوح  محافظت سطوح در برابر عوامل مختلف مانند ضربه خوردگی را می‌توان از جمله مزایای استفاده از رنگ پرایمر در مکان های مختلف دانست.

راهنمای انتخاب رنگ نیپون

انتخاب صحیح رنگ نیپون می‌تواند بر روی دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر بسزایی داشته باشد برای مثال برخی از راهنمایی هایی که در هنگام انتخاب این محصول می‌تواند کمک کننده باشد عبارتند از:

  • دقت به میزان رطوبت موجود در فضا: رنگ هایی که بر پایه آب تولید و روانه بازار می‌شوند، معمولاً از میزان مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت برخوردار هستند و به همین دلیل به راحتی ممکن است رنگ آنها از بین برود، به همین دلیل رطوبت موجود در فضا می تواند در هنگام انتخاب رنگ کمک کننده باشد و باید سعی کنید رنگی را مورد استفاده قرار دهید که از میزان مقاومت بالاتری در برابر رطوبت برخوردار باشد برای مثال رنگ های پلاستیکی برای استفاده در مکانهای مرطوب مناسب تر است.
  • دقت به محل استفاده: در اکثر موارد برای مکانهایی مانند سقف ها از انواع مختلف رنگ پلاستیک استفاده می‌شود و استفاده از رنگ روغن برای سقف در اقلیت قرار دارد. به همین دلیل اگر به دنبال خرید رنگی متناسب با نیاز خود هستید، بهتر است به مکان استفاده از رنگ دقت فراوانی کنید. برای مثال برای سقف ها سعی کنید از رنگ پلاستیک استفاده کنید و برای دیوارهای مکان مرطوب از رنگ روغنی استفاده کنید.
  • دقت به میزان رنگ موجود در بسته بندی: قبل از خرید محصول بهتر است و بسته بندی های مختلف آن توجه ویژه‌ای داشته باشید برای مثال با مشورت با رنگ کار‌ها می توانید به میزان رنگ مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. برای مثال در اکثر موارد برای رنگ کردن یک اتاق ۶ متری به حدود ۵ تا ۶ کیلوگرم رنگ نیاز دارید که در برخی از موارد با کم و یا زیاد شدن دیواره اتاق و یا به کار رفتن مواردی مانند کمد دیواری در داخل اتاق میزان رنگ مورد استفاده کمتر و یا بیشتر نیز می‌شود. از آنجایی که رنگ بعد از مدتی ماندگاری کم کم خشک می شود سعی کنید تنها مطابق با نیاز خود و با دقت به بسته بندی محصول را خریداری کنید.
  • انتخاب صحیح رنگ: در اکثر موارد در صورتی که رنگ را بر روی دیوارها کار کنید، رنگ در حدود یک تا دو درجه روشن تر از رنگ موجود در بسته بندی می شود. به همین دلیل زمانی که رنگ موجود در بسته بندی را انتخاب می کنید باید کاملا مراقب باشید که رنگ موجود در بسته بندی بر روی دیوار در حدود دو درجه روشن تر خود را نشان می دهد.

بسته بندی های متفاوت رنگ نیپون

در زمان‌های قدیم رنگ نیپون تنها در بسته بندی های فلزی به بازار عرضه می شد، اما امروزه این محصول در بسته بندی های کاملا متفاوت به دست مصرف کنندگان می رسد برای مثال در اکثر موارد مصرف کنندگان خرید رنگ نیپون در بسته بندی های پلاستیکی را ترجیح می دهند، زیرا در این صورت استفاده از سطل رنگ برای موارد گوناگون و همچنین مخلوط نمودن رنگ ها با یکدیگر بسیار مناسب است.

به صورت کلی علاوه بر سطل های رنگی که در جنس های متفاوت به بازار عرضه می شوند، در برخی از موارد رنگ نیپون در اسپری های مختلف نیز به دست مصرف کنندگان می رسد. استفاده از رنگ نیپون در اسپری باعث سهولت کار و همچنین دسترسی آسان مشتریان به محسوب می شود. برخی از مشتریان ممکن است برای موارد خاص بخواهند خود کار رنگ آمیزی را انجام دهند، در این گونه موارد با استفاده از یک عدد اسپری می توانند به راحتی و سهولت کار خود را انجام دهند، زیرا رنگ کاری با اسپری راحت تر از رنگ کاری با قلمو و یا سایر مواد است.

خرید رنگ نیپون/ فروش رنگ نیپون

رنگ نیپون یکی از رنگ هایی است که در بازار نمایندگی های ویژه ای برای فروش دارد و در تمامی نقاط ایران به فروش می رسد، اما در برخی از موارد واسطه ها و مغازه های مختلف نیز به خرید و فروش رنگ نیپون اشتغال دارند. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به دنبال خرید آسان رنگ نیپون هستند نمی دانند محصول مورد نظر خود را از چه مکانی تهیه کنند تا کیفیت برتر از محصولات در اختیار آنها قرار گیرد و همچنین قیمت تمام شده محصول اقتصادی تر باشد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت خرید رنگ نیپون به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی می‌تواند یکی از بهترین روشها برای خرید محصول مورد نظر به صورت کاملا اقتصادی باشد که در آن قیمت تمام شده محصول برای مشتریان در سراسر نقاط ایران بسیار مناسب تر خواهد بود و به همین دلیل مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را با قیمت کاملا مناسب خریداری نمایند.

تولید کنندگان این محصول با توجه به نیاز روز بازار در اکثر موارد به فروش عمده رنگ نیپون در بازار داخلی اشتغال دارند و محصولات را به صورت عمده در بسته بندی های بزرگ و یا تعداد زیادی بسته بندی کوچک به دست مصرف کنندگان می رسانند، این تولیدکنندگان با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. به همین دلیل با استفاده از سایت اینترنتی ما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را با قیمت کاملا مناسب خریداری کنید.

قیمت رنگ نیپون

قیمت رنگ نیپون در بازار امروز بسیار متغیر می باشد و با توجه به بالاتر رفتن قیمت مواد اولیه تولید رنگ معمولاً قیمت این محصول روند صعودی دارد و به صورت ماهانه افزایش پیدا می کند، به همین دلیل اگر به دنبال خرید این محصول هستید، بهتر است فرصت را از دست نداده و همین امروز برای خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید.

به صورت کلی می توان گفت برخی از عوامل موثر بر روی قیمت رنگ نیپون عبارتند از:

  • نوع بسته بندی: یکی از مهمترین عواملی که بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است نوع بسته‌بندی آن می‌باشد، زیرا رنگ‌هایی که در اسپری به دست مصرف کنندگان می‌رسند، معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به بسته بندی های فلزی و یا پلاستیکی هستند، زیرا کارخانه برای بسته بندی اسپری هزینه بیشتری را صرف می‌کند.
  • نوع رنگ: نوع رنگ تأثیر بسزایی بر روی قیمت آن دارد برای مثال در اکثر موارد انواع مختلف رنگ صنعتی دارای قیمت بالاتر نسبت به رنگ ساختمانی هستند. رنگ جدولی به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی قیمت بالاتری نسبت به انواع مختلف رنگ های ساختمانی مانند رنگ اکریلیک، رنگ روغنی و رنگ پلاستیکی دارد.
  • میزان خرید: پخش عمده رنگ نیپون معمولاً با قیمت مناسب تری انجام می شود این در حالی است که اگر محصول را به صورت جزئی خریداری کنید، قیمت آن برای شما بالاتر است. اگر به دنبال خرید این محصول برای ساختمانهای بزرگ هستید، بهتر است آن را به یکباره و به صورت عمده خریداری کنید تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

مخلوط کردن رنگ نیپون به منظور رنگ سازی

کاتالوگ رنگ نیپون دارای رنگهای متنوع و بیشماری می باشد که سلیقه اکثر مشتریان را در بر می‌گیرد، اما در برخی از موارد مشتریان به دنبال رنگ خاص و منحصر به فردی هستند که ممکن است در داخل کاتالوگ وجود نداشته باشد در این موارد افراد می‌توانند با مخلوط کردن رنگ نیپون رنگ سازی را انجام دهند و به رنگ دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

یکی از مهمترین مواردی که در مورد رنگ سازی با رنگ نیپون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که رنگهایی که با یکدیگر مخلوط می شوند تنها باید از یک نوع رنگ باشند، برای مثال اگر به دنبال استفاده از رنگ روغنی در قسمتی از ساختمان هستید، بهتر است دو رنگی که با یکدیگر برای رنگ سازی استفاده می کنید از انواع رنگ روغنی باشند تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند زیرا رنگ پلاستیک و رنگ روغنی مخلوط چندان خوبی به دست شما نمی رسانند و در اکثر موارد کار را خراب می کنند.

کاتالوگ رنگ نیپون
کاتالوگ رنگ نیپون

سفارش رنگ نیپون

برای سفارش آسان و دسترسی آسان رنگ نیپون می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت اینترنتی ما سفارش دهید. سایت ما با دارا بودن سالها تجربه در زمینه فروش رنگ نیپون می تواند بهترین انواع محصولات را در اختیار شما قرار دهد، همچنین اگر به دنبال خرید محصول مورد نظر به صورت عمده هستید، می توانید با سفارش رنگ به صورت عمده از طریق سایت اینترنتی ما از تخفیفات ویژه بهره ببرید و قیمت تمام شده محصول به صورت کاملا اقتصادی برای شما در می آید.

یکی از مهمترین عواملی که باعث سهولت دسترسی مشتریان در هنگام سفارش رنگ نیپون در سایت اینترنتی ما می شود این است که این سایت اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته آماده ثبت سفارشات می باشد و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول نمایید.

پخش رنگ نیپون در تهران و کرج

رنگ نیپون در نقاط مختلف از کشور ایران پخش می‌شود و خریداران مختلف می‌توانند در نقاط مختلف ایران به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند، اما در تهران و کرج این مسئله به اوج خود می رسد زیرا در این شهر را معمولا میزان ترافیک بیشتر است به همین دلیل خریداران باید برای خرید محصول مورد نظر خود زمان و انرژی زیادی صرف کنند، بنابراین خریداران باید به دنبال مکانی برای پخش رنگ نیپون در تهران و کرج باشند که محصول مورد نظر آنها را با کمترین میزان ترافیک و به صورت مستقیم در اختیار آنها قرار دهد و تمامی واسطه های موجود در زمینه فروش رنگ ها را از بین برده باشد.

به صورت کلی پخش رنگ نیپون در تهران و کرج به دو صورت فروش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌پذیرد و خریداران این محصول می‌توانند با مراجعه به واسطه ها و یا مراجعه مستقیم به تولیدکنندگان محصول محصولات مورد نظر خود را در رنگهای متنوع خریداری کنند. خرید از تولید کننده اصلی باعث صرفه جویی در قیمت‌ها می‌شود و به علاوه شما کمک می‌کند که به تعداد رنگ بیشتری دسترسی پیدا نمایید و بتوانید مطابق با سلیقه خود رنگ های متفاوتی را خریداری کنید.

سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از فروشندگان مستقیم این محصول به صورت کاملا بدون واسطه محصولات مورد نظر را در اختیار خریداران قرار می دهد در این سایت اینترنتی تمامی واسطه ها حذف شده اند و محصول مورد نظر با کیفیت بالا بدون واسطه یا دلال در اختیار شما قرار می گیرد، همچنین در شهرهایی مانند تهران و یا کرج که میزان ترافیک بیشتر است به خرید آسان محصولات و عدم نیاز به مراجعه حضوری کمک می کند.

رپورتاژ آگهی

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *