پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور  ،این مقاله به پکیج های دیواری مدل L و K و M و Eco ایران رادیاتور و مشکلات عمده ی آن ها اختصاص دارد. این مقاله آموزشی برای آشنایی با مشکلات این پکیج ها و راه های رفع آن ها است. پس اگر یکی از تعمیر پکیج های ایران رادیاتور را خریداری کرده اید و با مشکلاتی رو به رو هستید و یا اختلالی در عملکرد آن ها رخ داده است می توانید با مطالعه ی این مقاله به حل مشکل بپردازید.

پکیج ایران رادیاتور

آنچه در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

اهمیت تعمیر پکیج
مشکلات عمده پکیج های ایران رادیاتور
پسوند های مورد استفاده در پکیج ها
عیب یابی در پکیج های به چه معنا است؟
مشکلات پکیج های سری L و K و راه حل های آن ها
مشکلات پکیج های سری M و Eco راه حل های آن ها

با افزایش جمعیت و روی آوردن مردم به جوامع شهر نشینی کم کم موتور خانه های قدیمی جای خود را به پکیج های امروزی دادند. پکیج هایی که عمده هدف آن ها تولید گرمایش مورد نیاز خانه ها است. اما این پکیج ها هم مثل هر وسیله ی دیگری ممکن است بعد از مدتی استفاده به مشکل بر بخورند. در این مقاله می توانید با برخی از مشکلات عمده ی پکیج های ایران رادیاتور آشنا شوید و روش های حل آن ها را یاد بگیرید.

اهمیت تعمیر پکیج

ایران رادیاتور از برند های مطرح ایرانی در زمینه ساخت پکیج های دیواری و زمینی است. پکیج های این برند را می توانید به صورت گسترده در سر تا سر بازار رویت و با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری کنید. تعمیر پیکج در کرج دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد.
حال این سوال مطرح می شود که آیا این کیفیت و ویژگی های بدون سرویس و تعمیرات سالیانه می تواند پا بر جا بماند؟ جواب این سوال خیر است. مانند هر وسیله ی دیگری پکیج های ایران رادیاتور هم نیاز به تعمیر و رسیدگی سالیانه دارند و در صورت نادیده گرفتن این مسئله باید با مشکلات و یا حتی خرابی کامل آن مواجه شوید.
نه تنها پکیج های ایران رادیاتور بلکه هر برند دیگری نیاز به این بازدید های سالیانه دارد تا بتواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و بازدهی 100 درصد را به استفاده کننده بدهد.

مشکلات عمده پکیج های ایران رادیاتور

مشکلات پکیج های ایران رادیاتور متنوع است. برخی از آن ها را می توان با باز و بسته کردن شیر و یا سرویس پکیج به طور کلی حل کرد. اما برخی از آن ها نیاز به متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای دارد. در ادامه به برخی از این دست مشکلات می پردازیم که در صورت نادیده گرفتن ممکن است خسارات مالی بسیاری را به وجود آورد.
خاموش شدن ناگهانی پکیج
عدم کار کرد دکمه های پکیج
استشمام بوی گاز از پکیج
افت فشار پکیج
آیا مشکلاتی که در بالا ذکر شد در پکیج شما هم دیده می شود؟ برای حل این دست از مشکل ها و تعمیر پکیج در کرج می توانید به نمایندگی های مجاز ایران رادیاتور مراجعه کنید. مناسب است از دریافت خدمات از افراد بی تجربه و نا بلد خودداری کنید.

پکیج ایران رادیاتور

پسوند های مورد استفاده در پکیج ها

یک نکته ی کوتاه که باید در خصوص پکیج های دیواری ایران رادیاتور بدانید این است که از دو پسوند برای آن ها استفاده می شود که نشان دهنده ی فن دار بودن یا نبودن پکیج است.
پسوند FF : این پسوند نشان دهنده ی این است که پکیج دارای فن است.
پسوند CF : استفاده از این پسوند به مشتری و تعمیرکار این نکته را یاد آوری می کند که این پکیج فاقد فن است.

 

عیب یابی در پکیج های به چه معنا است؟

پکیج ها داری یک صفحه با یک سری از اعداد یا حروف هستند که هر کدام نمایانگر یک بخش یا قسمت هستند. زمانی که یکی از این چراغ ها روشن می شود به صاحب پکیج اطلاع می دهد که مشکلی در یکی از بخش های پکیج ایجاد شده و باید سریعا بر طرف شود تا از خسارات احتمالی بعدی جلوگیری شود.
مشکلات پکیج های سری L و K و راه حل های آن ها
در این 2 مدل ممکن است مشکلات مختلفی به وجود بیاید که می توان با سرویس و یا تعویض قطعه آن را رع کرد. در ادامه به تفکیک به مشکلات پکیج های سری L و K اشاره می کنیم.

1 : این ارور در پکیج های سری L و K ایران رادیاتور نشان دهنده ی خرابی در ابزار کنتزل فشار آب است که باید مورد تعمیر یا تعویض قرار بگیرد. همچنین این مشکل می تواند به علت کم بودن فشار آب نیز رخ دهد.
2 : زمانی که این خطا را در نمایشگر ایران رادیاتور مشاهده کردید یعنی شعله نمایش داده نمی شود.
99 و 39 و 12 : اگر این ارور را مشاهده کردید یعنی پکیج از کار افتاده است و باید پکیج را به نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج در کرج ببرید.
88 : این خطا زمانی از سوی پکیج بروز داده می شود که بیش از حد مجاز گرم شده باشد.
10 : این خطا مربوط به دودکش است و باید سریعا مورد بررسی قرار بگیرد و مشکل مرتفع شود.
50 : نشان دهنده از کار افتادن فن است که باید سریعا تعمیر یا تعویض شود.
51 : این خطا نشان دهنده ی از کار افتاد ابزار کنتزل فشار است.

42 : هر زمان که مدار پکیج ایران رادیاتور باز شود این ارور روی نمایشگر نمایش داده می شود.
81 : این ارور می تواند به علت خرابی پمپ یا شعله نمایان شود که می توانید با رسوب گیری پکیج این مشکل را رفع کنید.

پکیج ایران رادیاتور

مشکلات پکیج های سری M و Eco راه حل های آن ها

در کنسول این نوع پکیج های یک سری از چراغ ها به همراه اعداد را داریم که هر کدام می تواند یک یا چند مشکل را بیان کند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
اگر چراغ شماره های 40 و 60 و 70 روشن شد، بیان می کند که فن به درستی کار نمی کند و ابزار کنترل فشار روشن است. در این زمان باید اقدام به تعویض و یا تعمیر فن پکیج خود کنید.
زمانی که چراغ شماره های 40 و 60 و 80 روشن شد باید بدانید که فن به درستی کار می کند. اما ابزرا کنترل فشار خراب است و به درستی کار خو را انجا نمی دهد.
روشن شدن چراغ 30 قطع ارتباط با برد اصلی را نشان می دهد که باید مورد وارسی قرار بگیرد و در صورت صلاح دید تعمیر یا تعویض شود.

اگر دودکش پکیج ایران رادیاتور در کرج شما مشکل داشته باشد چراغ های 40 و 80 روشن خواهند شد. برای جلوگیری از گاز گرفتگی مناسب است مسیر دودکش را چک کنید تا از هر گونه گرفتگی و مشکل در مسیر مطلع شوید و برای رفع آن اقدام کنید.
اگر سنسور NTC پکیج شما با مشکل مواجه شود چراغ های 50 و 60 و 70 روشن خواهند شد.
مشکل کمبود فشار با روشن شدن چراغ های 70 و 40 به اطلاع شما خواهد رسید.

اگر چراغ 70 به تنهایی روشن شد باید بدانید که مدار گرمایش به شدت گرم شده و با مشکل مواجه شده است. معمولا این مشکل زمانی به وجود می آید که دمای مدار بیش از 105 درجه سانتی گراد باشد.
ارور 80 نمایان کننده ی خرابی پمپ یا شعله است.
اگر ارور 80 و 70 را روی کنسول پکیچ خود مشاهده کردید، مشکلی برای جرقه و تولید شعله ایجاد شده است که باید مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

مطالب دیگر را در سایت رپورتاژ مشاهده بفرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *