طراحی سایت

طراحی سایت

با گسترش اینترنت و دسترسی اکثر مردم به فضای وب، کسب و کارهای مختلف سعی دارند با حضور در این فضا خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین به تعداد زیادی از مشتریان معرفی کنند. طراحی سایت اولین اقدامی است که برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی باید انجام داد. سایت‌ها پایگاه‌هایی اینترنتی هستند که چند صفحه دارند و با ارائه اطلاعات درباره محصولات و خدمات، هدف خاصی را دنبال می‌کنند. با توجه به حضور گسترده مشتریان در اینترنت و با هدف صرفه‌جویی در وقت، تمام فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی مشاغل خانگی نیاز دارند که سایت مخصوص به خود داشته باشند. کسانی که مهارت کافی برای راه‌اندازی سایت ندارند، می‌توانند از یک شرکت خدمات طراحی سایت کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و مراحل طراحی سایت صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین شرکت طراحی سایت و سئو بپردازیم.

طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

طراحی سایت چیست و چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت (web Design) یعنی روند و برنامه ریزی ساخت و طراحی یک پایگاه وب با استفاده از المان‌های برنامه‌نویسی، متن، تصاویر و فایل‌های صوتی و تصویری برای اطلاع رسانی، معرفی و ارائه محصولات یا خدمات یک شرکت به تعداد زیادی از کاربران. این فرایند پروسه‌ای زمان‌بر است و شامل لایه‌سازی صفحات، تولید محتوای متنی و تصویری، طراحی گرافیکی برای کاربرپسند شدن سایت به همراه رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سایت می‌باشد. اولین سایت جهان در سال 1991 توسط تیم برنرزلی راه‌اندازی شد. این سایت قدیمی هنوز در دسترس کاربران قرار دارد و داخل آن از هیچ نوع تصویر، گرافیک و رنگ‌بندی استفاده نشده است. راه‌اندازی یک سایت برای صاحبان مشاغل از روش‌های تبلیغاتی سنتی و پرهزینه قدیمی کم‌هزینه‌تر می‌باشد. آن‌ها با کمک شرکت طراحی سایت می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی و با هزینه بسیار کمی محصولات خود را به مشتریان بیشتری در سراسر کشور به فروش برسانند. در ادامه مطلب مراحل طراحی یک سایت را توضیح می‌دهیم.

خدمات طراحی سایت

اولین مرحله طراحی وایر فرم می‌باشد.‌ ابتدا باید با مشخص کردن نوع سایت و نیازهای مشتریان، نسبت به طراحی یک نمای کامل از سایت اقدام شود‌. در این مرحله نقشه‌ای کلی از همه صفحات سایت ایجاد می‌شود و چیدمان المان‌ها و جایگاه عناصر مختلف داخل سایت تعیین می‌گردد‌.‌ در مرحله بعدی نوبت به طراحی گرافیک سایت می‌رسد. بعد از اینکه مرحله طراحی وایر فرم با موفقیت سپری شد و جایگاه عناصر به خوبی مشخص شد، با کمک نرم‌افزارهای گرافیکی و رنگ‌بندی سایت و با توجه به نوع کسب و کار، سایت مورد نظر طراحی می‌شود. در مرحله سوم کدنویسی و برنامه‌نویسی طبق نیاز مشتری و با روش‌های مختلفی مانند استفاده از خدمات طراحی سایت وردپرس یا فریم ورک اختصاصی انجام می‌شود.‌ نیاز مشتریان و میزان هزینه‌ها تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری برای این مرحله دارد. پس از انجام مراحل طراحی وایر فریم، طراحی گرافیک، کدنویسی و برنامه نویسی سایت ساخته شده در بستر اینترنت راه‌اندازی می‌شود. برای قرار دادن سایت در دسترس عموم باید یک هاست و نام دامنه مناسب تهیه شود.

طراحی سایت
طراحی سایت

انواع طراحی سایت بر اساس نوع کدنویسی و کاربرد

سایت‌های ثابت یا استاتیک (static website) به گونه‌‌ای طراحی شده‌اند که همه اطلاعات در آن‌ها بارگذاری شده باشد و بدون آشنایی با کدنویسی نمی‌توان هیچ تغییری در سایت ایجاد کرد.‌ طراحی سایت‌های ثابت با استفاده از زبان HTML با حجم پایین کدنویسی و با سرعت بارگذاری بسیار بالا انجام شده است. قیمت پایین، امنیت بالا، عدم امکان به روزرسانی و ایجاد تغییرات زیاد از مهمترین ویژگی‌های سایت استاتیک به شمار می‌رود‌.

سایت‌های پویا یا داینامیک (Dinamic website) برخلاف سایت ثابت دارای قابلیت تغییر در محتوای سایت هستند. برای طراحی این نوع سایت از زبان‌های برنامه‌نویسی asp، php، asp.net استفاده می‌شود. برای اضافه کردن قابلیت‌های دیگر می‌توان زبان silver light و CSS را به کار برد‌. قالب اصلی سایت‌ها توسط برنامه‌نویسان شرکت خدمات طراحی سایت نوشته می‌شود و تولید محتوای آن بر عهده مدیر سایت است. نبود محدودیت برای حذف یا تغییر محتوای سایت مهمترین ویژگی‌های سایت‌های پویا هستند.

سایت‌های پورتال (portal) به عنوان سایت‌هایی جامع و کامل به صورت همزمان چند هدف مختلف را دنبال می‌کنند. در واقع چند سایت پویا در کنار یکدیگر در حال ارائه امکانات خاص به کاربران هستند. تمام ویژگی‌های یک سایت‌ خبری پورتال به سایت‌ پویا شباهت دارد.

سایت‌های فلش نیز یک نوع دیگر از سایت‌های ایستا هستند و به صورت نیمه پویا با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی طراحی شده‌اند. سایت‌های فلش توسط طراحان سایت راه‌اندازی می‌شوند و امکان تغییر در آن‌ها وجود ندارد. مهمترین ویژگی آن‌ها سرعت بارگذاری پایین، خوانده نشدن توسط موتورهای جستجو، استفاده از انیمیشن‌های زیبا، داشتن گرافیک جذاب می‌باشند.‌

مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

طراحی سایت در تهران
طراحی سایت در تهران

طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف در شهرهای بزرگی مانند تهران و کرج مزایای زیادی دارد. با طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج می‌توان به کاهش هزینه‌ها کمک کرد. دیگر نیاز نیست که برای تبلیغات کسب و کار خود پول زیادی را صرف کنید. فقط کافیست نسبت به طراحی سایت در تهران یا کرج اقدام کنید و با تولید محتوای مفید و به کارگیری اصول سئو بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنید. یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی سایت برای مشاغل مختلف سهولت دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات است. اکثر مردم خرید آنلاین را به مراجعه حضوری ترجیح می‌دهند.‌ از تمام شهرهای ایران مشتری کسب خواهید کرد زیرا داشتن سایت قابلیت دسترسی کاربران را افزایش می‌دهد. وقتی با استفاده از یک شرکت طراحی سایت و سئو رتبه خود را در گوگل ارتقا می‌بخشید، کاربران بیشتری از سایت بازدید می‌کنند و اعتبار کسب و کار شما افرایش می‌باید. به روز بودن اطلاعات سایت، ارائه خدمات بهتر، تبلیغات دائمی برای کسب و کار بدون پرداخت هزینه‌های اضافی از مزایای دیگر آن برای کسب و کارها به شمار می‌روند.

انجام خدمات طراحی سایت توسط شرکت سئو کار برتر

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید ما به شما شرکت سئو کار برتر را با آدرس اینترنتی https://seokarbartar.com معرفی می‌کنیم. سئوکار برتر مدت‌هاست که در زمینه انجام خدمات طراحی سایت و ورد پرس،  سئو و بهینه‌سازی سایت، تولید محتوای خاص و منحصر به فرد فعالیت دارد و خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با پیشرفت های چشم گیر تکنولوژی طراحی سایت بر خلاف چندین سال گذشته، پروسه ای طولانی و در گیر کننده نیست. تنها شما لازم است برای طراحی سایت خود به افراد معتبر و شرکت های خبره مثل مولتی رایان که با پیشرفت های تکنولوژی وآخرین تغییرات طراحی ها سایت آشنا هستند، مراجعه کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت های مختلف برای شرکت ها و برند های مختلف معمولا برای بالا بردن تعاملات با مشتریان انجام می شود. اگر سایت مورد نظر با خط فکری و اهداف شما در یک راستا طراحی نشود، هیچ گاه نمی توانید افزایش سود، ارتباط با مخاطب و برند سازی ایده آل مورد نظرتان را به دست آورید. طراحان وب سایت ها غالبا برای طراحی سایت های مختلف اهداف مشتری را از این کار را فراموش می کنند و نتیجه ی خوبی از این طراحی ها حاصل نمی شود. اینجا اهمیت نقش یک طراح خبره به چشم می آید که شما می توانید با اعتماد کردن به شرکت بزرگ مولتی رایان و همکاران ما در این حوزه، بهترین سایت مطابق با خطوط ذهنی خودتان را داشته باشد.

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت

در این دنیای مجازی از کودک گرفته تا میان سال، همه به دنبال اهداف شان در اینترنت می گردند. قطعا شرکت و خدمات شما نیز یکی از نیاز های مختلف گروه های سنی به شما می روند، که در صورت نداشتن سایتی مختص به شرکت تان، رقبای شما از شما جلو تر زده و برند شما بین انبوهی از برند ها در حوزه خدماتی یکسان، دیده نمی شود. همچنین طراحی سایت در کلان شهر های مثل تهران و کرج نیز از اهمیت بیشتری بر خور دار می باشد. اهمیت طراحی سایت در تهران، به علت طیف وسیعی از فروشگاه ها و خدمات آنلاینی که ارائه می شود بسیار قابل توجه می باشد، و همچنین طراحی سایت در کرج برای ایجاد رقییب سازی و بالا بردن جایگاه محصولات و خدمات تان از اهمیت ویژه ای برخور دار می باشد. مولتی رایان یکی از این شرکت های معتبر است که در طراحی سایت در تهران و تمامی استان ها با قیمت طراحی سایت معقولانه می تواند در خدمت شما باشد.

چرا هدف در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است؟

دانستن هدف از طراحی سایت مهم ترین بخش هر نوع طراحی سایت می باشد. طراحی سایت دقیقا باید مطابق خواسته های مشتری مورد نظر شما طراحی شود، تا نظر او را جلب کند و بازدید کنندگان ترغیب به استفاده از خدمات شما و یا خرید محصولات شم شوند. در طراحی سایت، صرفا زیبایی و یا چشم گیر بودن سایت مهم نیست، سایت باید مطابق نیاز های مشتری ساخته شود تا باز خورد خوبی داشته باشد. در ادامه ابتدا به هدف در طراحی سایت ها و سپس نکات مربوط به آن ها می پردازیم.

اهداف ساختن سایت های شرکتی چیست؟

اغلب شرکت های معتبر و رسمی در اغلب استان ها نمایندگی های فعال دارند، اما سایت به صورت نمادی از آن شرکت، به برند سازی و شناخت آن شرکت بسیار کمک می کند. همچنین اگر هدف شما در طراحی سات کاملا شفاف باشد، باعث می شود بازدید کنندگان سایت شما، به مشتریان ثابت تان تبدیل شوند. علاوه بر این ها شما در سایت طراحی شده تان توسط شرکت معتبر مولتی رایان به علت طیف وسیع وبی که زیر دست دارید، می توانید تمامی امکانات و خدمات خود را به بهترین شیوه ارائه دهید و با رقبا، رقابت خوبی را پیش بگیرید.

طراحی سایت

سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

الف) صفحه اصلی:
معمولا سایت های شرکتی در منوی اصلی موارد زیر را ذکر می کنند:
1) صفحه اصلی سایت 2) صفحه کالا و خدمات ارائه شده 3) تماس با ما 4)روزمه 5) صفحه اخبار 6) صفحه گالری 7) صفحه مقالات

ب) سئو: سایت های شرکتی حتما باید سئو و بهینه سازی شده باشد.
پ) ترغیب کننده: یکی دیگر از ویژگی های اصلی سایت ها واکنشگرا بودن آن هاست. سایت باید طوری طراحی شود که مشتری در حین راحتی، به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشد و همچنین ترغیب به خرید شود.
ت) فعالیت بالا: ارجاع دادن کاربران و بازدید کنندگان سایت به صفحات مجازی و شبکه های مختلف اجتماعی باعث افزایش تعامل شما با خریداران می شود و این موضوع به بهبود کسب و کار شما کمک می کند.

صفحه اصلی سایت چیست؟

این قسمت اولین صفحه ای است که به چشم مشتری می آید، پس طراحی آن از اهمیت ویژه ای بر خور دار می باشد. شما با قرار دادن کالا و یا خدمات خوب خودتان و یا برند معتبرتان می توانید رضایت و اعتماد بازدید کننده را جلب کنید.

صفحه کالا و خدمات ارائه شده چیست؟

این صفحه برای جزئیات بیشتر راجع به خدماتی است که شما ارائه می دهید. همچنین می توانید نمونه کار های خود را که نتایج خوبی داشته اند در این صفحه به اشتراک بگذارید تا با بازدید از آن ها اطمینان مشتری را به دست بیاورید.

طراحی سایت

قسمت تماس با ما در سایت چیست؟

راه های ارتباطی که در این صفحه قرار می گیرند باید در دسترس باشند و شامل تمامی شبکه های اجتماعی شوند، تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، مشتری بتواند به راحتی با شما ارتباط بر قرار کند و مشکل حل شود. این حل مشکلات و ارائه بهترین خدمات یکی از راه های جذب مشتری می باشد.

در قسمت درباره ما در سایت ها چه چیزی باید نوشته شود؟

قسمت روزمه یا به نحوی درباره ی ما می توانید بخشی از سایت باشد، که در راه جلب رضایت و اعتماد مشتری فعالیت کند. شما در این صفحه موفقیت های گذشته و برنامه های پیش رو برای بهبود خدمات را می توانید به بازدید کننده سایت تان ارائه دهید. همچنین اگر در شرکت شما فرد مطرح و کار بلدی هست، با معرفی ایشان می توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید.

چه نکاتی را راجع به طراحی سایت شرکتی در نظر بگیریم؟

بعد از هدف مم ترین موضوع در طراحی سات و بازاریابی آنلاین جلب اعتماد مشتری می باشد. شما باید در ابتدای سایت تمامی خدمات و امکاناتی که در زمینه کالا و محصولات تان باعث جلب اعتماد مشتری می شود را به نمایش بگذارید. همانطور که گفتیم سایت های شرکت ها نماد و نوعی نمایندگی از این شرکت ها می باشند. اهداف دیگر از ساخت سایت های شرکتی فروش بیشتر محصولات، توانایی سنجش باز خورد های مشتری و همچنین انجام محاسبات آنلاین شرکت می باشد. پس این نکته را در نظر بگیرید، که هر گونه فایل، داده و اطلاعاتی که بر روی سایت بارگزاری می کنید، باید با شرکت مربوطه در ارتباط باشد. برای این کار می توانید طراحی سایت شرکتی خود را به ما یعنی گروه بزرگ مولتی رایان بسپارید.

طراحی سایت

اهداف ساختن سایت های فروشگاهی چیست؟

امروزه بیشتر افراد اقلام مورد نیاز خود را در شهر های بزرگ مثل تهران و کرج آنلاین خریداری می کنند تا در وقت خود صرفه جویی کنند. با توجه به این موضوع طراحی سایت در کرج و طراحی سایت در تهران یکی از عوامل پیشرفت برای کسب و کار ها به شمار می رود. همچنین وب سایت های فروشگاهی این اجازه را به مشتری خود می دهند تا تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب بهتری و خرید راضی کننده تری داشته باشند.

 

نکاتی راجع به طراحی سایت های فروشگاهی

طراحی سایت های فروشگاهی اغلب برای بهبود و تثبیت جایگاه فروشگاه می باشد که در برند سازی و افزایش سود از رضایت کاربران نقش مهمی را ایفا می کند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در این موضوع آن است که شما باید طبق آخرین تکنیک ها و روش های سایت های فروشگاهی اقدام به طراحی سایت خود کنید زیرا، در غیر این صورت نمی توانید جزئی از سایت های برتر باشید. شرکت مولتی رایان یکی از بهترین خدماتش به روز بودن کارمندان می باشد که راه رسیدن به هدفتان را هموار می کند و در صورت بروز هر گونه مشکلی از سات شما پشتبانی خواهد کرد.

برند سازی آنلاین چیست؟

شاید سوالی که برای شما پیش می آید این باشد که برند سازی آنلاین به چه معناست و چرا آن قدر پر تکرار است. برای جواب به این سوال ابتدا باید بگوییم که یکی از اهداف مشترک در طراحی سایت ها در هر زمینه ای برند سازی آنلاین می باشد. برند سازی به افراد در زمینه ی بهبود کار و خدمات شان بسیار کمک می کند. اگر طراحی سایت شما به درستی انجام شود، برند و تصویر اولیه ای که شما از خدمات و کالای تان ارائه داده اید، در ذهن مشتری نقش می بندد و به میزانی که این طراحی حرفه ای باشد، بازدید کنندگان مختلفی مختلف را به خریداران واقعی تبدیل می کند. برای مشاوره بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما در مولتی رایان در تماس باشد.

 

هزینه و تعرفه های طراحی سایت

تعرفه های طراحی سایت در تهران با تعرفه طراحی سایت در کرج و یا هر منطقه و شهر دیگری متفاوت می باشد. هر ساله این قیمت ها تغییر می کنند. دریافت تعرفه بالا لزوما به معنای امکانات خوب و عالی نمی باشد و همچنین قیمت های مناسب نیز، به معنای پایین بودن کیفیت کار نیستند. اما حواستان باشد قیمت نه باید بالا باشد و نه پایین، زیرا هزینه و تعرفه های استفاده از تکنولوژی های مختلف برای طراحی سایت طبق آخرین تکنولوژی ها هزینه بر می باشد.
تعرفه های شرکت مولتی رایان، در یک طیف قیمتی معقول در کنار کیفیت کار بالا قرار دارد.

هدف از این مقاله آشنایی شما با کلیات اهمیت و اهداف سایت ها می باشد که در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کند. اگر طراحی سایت خود را به شرکت ها و یا افراد معتبری مثل مولتی رایان بسپارید، مزایای این روش شامل کاهش هزینه ها، نمایش درست محصولات، افزایش تعاملات و در آخر باعث افزایش درآمد شما نیز شود. برای اینکه طراحی خوب و دقیقی داشته باشید، باید هدف خود را از ساخت سایت بدانید. در این زمینه همکاران ما در مولتی رایان به صورت رایگان آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشند.

مطالب دیگر را میتوانید در سایت رپورتاژ مشاهده بفرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *