پخش رنگ مرکزی بزرکترین مرکز پخش رنگ

توضیحات آگهی

پخش رنگ

اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالاً یا به تازگی کار ساخت یک ساختمان را به ‌پایان رسانیده اید و اکنون نیاز به رنگ آمیزی قسمت‌ های مختلف ‌ساختمان دارید یا اینکه برای تغییر و تنوع در دکوراسیون‌ داخلی، می ‌خواهید اقدام به رنگ آمیزی برخی از دیوار های اتاق کنید.

مراکز پخش رنگ همیشه مملو از خریدارانی است که برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان و دیوار های اتاق به ‌رنگ نیاز دارند، آشنایی با انواع رنگ ‌ها و مراکز پخش و خرید ‌رنگ می ‌تواند به شما برای انتخاب بهترین رنگ ‌های ساختمانی کمک کند. همچنین برای مشاوره می توانید با کارشناسان و پشتیبانان سایت مولتی رایان در تماس باشید.

پخش رنگ
پخش رنگ

انواع ‌رنگ‌ های موجود در بازار کدام ‌اند؟

امروزه انواع مختلف رنگ با کاربرد های مختلف در مراکز پخش رنگ مانند مولتی رایان وجود دارد که هنگام خرید باید با کارایی هر کدام آشنا بود تا بتوان انتخاب درستی به عمل آورد. بعضی از پر کاربرد ترین رنگ های موجود در بازار عبات اند از:

انواع رنگ‌ های پلاستیکی

انواع رنگ ‌های روغنی

انواع رنگ ‌های مولتی کالر

انواع رنگ ‌های بلکا

انواع رنگ‌ های آکریلیک

انواع رنگ ‌های آلکیدی

انواع رنگ ‌های نانو

انواع رنگ ‌های کنیتکس

انواع رنگ ‌های پتینه

انواع رنگ ‌های آستر

و…

در ادامه به بررسی و آشنایی بیشتر با این رنگ ها می پردازیم.

 

 انواع رنگ ‌های پلاستیکی

رنگ‌ های پلاستیکی جزء قدیمی ‌ترین رنگ ‌های‌ موجود در بازار هستند که همیشه مشتری‌ های خاص خود را داشته ‌اند. از مهم ترین ویژگی ‌های رنگ‌ های پلاستیکی می ‌توان به سهولت در رنگ ‌آمیزی اشاره کرد و به ‌راحتی می توان این رنگ را تهیه و اقدام به رنگ‌آمیزی کرد.

فقط باید به این ‌نکته توجه کرد که هنگام آماده ‌سازی ‌رنگ، آن را بیش از حد رقیق یا غلیظ درست نکنید، چرا که در صورت غلیظ‌ بودن بیش‌ از ‌حد ‌رنگ نمی‌ توان آن را  به‌ راحتی روی‌ دیوار پخش ‌کرد و حتی بعد از خشک‌ شدن هم، اثر قلم ‌مو روی دیوار باقی می ‌ماند.

در طرف  ‌مقابل اگر رنگ بیش ‌از ‌حد رقیق باشد، لازم ‌است تا رنگ ‌آمیزی چندین مرتبه تکرار شود که هم خسته کننده است و هم مستلزم صرف ‌هزینه و زمان بیشتر می ‌باشد.

در ترکیب انواع رنگ‌ های ‌پلاستیکی از چسب ‌چوب استفاده‌ شده ‌است که باعث افزایش دوام و مقاومت رنگ های ‌پلاستیکی می‌ شود، بنا بر این اگر دیوار یا سقف ‌اتاق یا هر سطح دیگری، دچار ترک و شکاف شده، می ‌توان از رنگ ‌پلاستیکی برای پوشش‌ دهی نقص ‌های موجود روی انواع مختلف سطوح استفاده کرد. همچنین شما می توانید برای تهیه این رنگ ها به سایت شرکت مولتی رایان مراجعه نمایید.

رنگ روغنی
رنگ روغنی

انواع رنگ ‌های‌ روغنی

از دیگر رنگ ‌های موجود در بازار می ‌توان به انواع رنگ ‌های ‌روغنی اشاره کرد که از دیر باز تا کنون برای رنگ‌ آمیزی قسمت‌ های مختلف‌ ساختمان استفاده می ‌شود. یکی از از کارایی های رنگ‌ های روغنی استفاده از آن برای رنگ ‌آمیزی در و پنجره‌ ها می ‌باشد.

انواع رنگ‌ های روغنی در سه حالت نیمه مات، مات و براق به بازار عرضه می شوند. با استفاده از رنگ ‌های روغنی برای رنگ ‌آمیزی در ها و پنجره ها می ‌توان از خاصیت ‌ضد زنگ و عایق بودن آن‌ نیز بهره برد.

 

رنگ مولتی کالر
رنگ مولتی کالر

 انواع رنگ ‌های مولتی کالر

رنگ ‌های مولتی ‌کالر جز رنگ‌ های نسبتاً جدید به ‌شمار می ‌روند که بیشتر برای زیبا سازی و دکوراسیون‌  ساختمان استفاده می‌ شوند. این رنگ ‌ها می توانند روی انواع سطوح مختلف مثل سیمانی، گچی، چوبی، شیشه ای و…استفاده شوند و بعد از پایان فرآیند رنگ آمیزی با چندین رنگ مشاهده می ‌شود.

می  ‌توان گفت که این نوع رنگ دیوار، جزء دسته رنگ‌ های ساختمانی جدید و دکوراتیو است. جالب است بدانید، که شما پس از آن که از رنگ های مولتی کالر یا چند رنگ استفاده کنید، دیوار نقاشی شده شما چند رنگ به نظر می رسد.

 انواع رنگ ‌های‌ آکریلیک

 

انواع رنگ ‌های آکریلیک هم جزء رنگ‌ هایی به شمار می ‌رود که از قدمت و پیشینه کمتری نسبت به سایر رنگ ‌ها بر خور دار هستند، اما در همین مدت‌ ورود به بازار به‌ خوبی توانسته‌  اند نظر انواع نقاشان و متخصصان‌ حوزه دکوراسیو‌ن‌ داخلی را به‌ خود جلب کنند.

داشتن تنوع‌  رنگ ‌بالا و بر خور داری از غلظت زیاد این امکان را فراهم آورده تا در سطوح مختلف بتوانند استفاده شوند. انواع رنگ ‌های ‌آکریلیک به ‌صورت مات، نیمه براق و براق در بازار وجود دارند، اما در ‌مقایسه با رنگ ‌های ‌روغنی کمتر براق می  ‌باشند.

رنگ بلکا
رنگ بلکا

انواع رنگ‌ های بلکا

 

رنگ‌ های بلکا از الیاف‌ سلولزی ‌طبیعی مانند پنبه ساخته شده‌ اند که می ‌توانند یکی از جایگزین ‌های مورد ‌استفاده به جای رنگ آمیزی و نصب کاغذ دیواری باشد و یک نوع رنگ ‌اقتصادی به شمار می‌ روند. رنگ ‌های بلکا این قابلیت را دارند تا عیوب موجود در دیوار را به ‌خوبی پوشش دهند و عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت و سرما هستند.

از دیگر نکات قابل ‌توجه در ‌مورد رنگ‌ بلکا  قابلیت شست و شوی آسان با کف ماده شوینده ای مثل شامپو فرش می باشد. برای تهیه انواع رنگ های بلکا به سایت مولتی رایان مراجعه نمایید.

 

انواع رنگ ‌های آلکیدی

این نوع از رنگ ‌ها به‌واسطه استفاده از ترکیبات اسید های ‌چرب بسیار غلیظ هستند و پس از رنگ آمیزی خیلی سریع خشک می  ‌شوند. رنگ ‌های آلکیدی مقاومت بسیار بالایی دارند و معمولاً از این خاصیت آن ها برای محافظت در برابر نفوذ آب، قطرات باران، رطوبت و آلودگی های هوا استفاده می‌ شود.

 

 

انواع رنگ  ‌های ‌نانو

امروزه از فناوری نانو در صنعت رنگ‌ سازی هم استفاده ‌می ‌شود و رنگ ‌های نانو از بهترین گزینه‌ های انتخابی برای رنگ آمیزی ساختمان و سطوح مختلف در سراسر دنیا به شمار می روند. فناوری ساخت رنگ ‌های نانو به گونه ‌ای طراحی شده که آن ها را در برابر حرارت و سرما عایق کرده است.

انواع رنگ‌ های نانو‌ شفاف و رنگ‌ های نانو‌ رنگی در بازار عرضه می ‌شوند که در رنگ‌آمیزی داخل و خارج ساختمان، فضا هایی مثل استخر، کانال‌ تهویه ‌هوا و غیره استفاده می شوند. ویژگی و کارایی رنگ ‌های نانو باعث شده تا این رنگ ‌ها جزو پر طرفدار ترین رنگ‌ ها در صنعت ‌رنگ‌ آمیزی و دکوراسیون‌ داخلی به ‌شمار بروند و خیلی زود در بازار ‌ایران مشتری‌ های خود را پیدا کنند.

 

انواع رنگ ‌های‌ کنیتکس

رنگ‌ های کنیتکس با ایجاد حالت نمای چرمی، بعد از رنگ آمیزی باعث ایجاد برجستگی روی سطوح می‌‌ شوند. این نوع از رنگ ها به واسطه ترکیبات موجود در آن ‌ها که شامل پنبه های نسوز، رزین ‌ها و… می ‌باشند، باعث پوشش دهی بالای سطوح بعد از رنگ آمیزی می‌ شوند.

همچنین به خاطر رزین موجود در این نوع رنگ، به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف پایدار هستند. بعد از اتمام فرایند رنگ ‌آمیزی با رنگ کنیتکس یک بافت مخملی روی سطح بر جای می ‌ماند که در لمس مشخص است. مولتی رایان یکی از شرکت های معتبر در حوزه پخش رنگ می باشد که می توانید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مولتی رایان مراجعه نمایید.

 

انواع رنگ‌ های ‌پتینه

رنگ ‌های پتینه هم جز رنگ ‌های جدید عرضه‌ شده به بازار رنگ‌ های ‌ساختمانی می باشند. با استفاده از رنگ ‌های پتینه و اصطلاحا پتینه کاری امکان اجرای نقاشی مدرن ساختمان در قالب سبک‌ های مدرن فراهم می ‌شود.

از رنگ‌ های پتینه در رنگ آمیزی به‌ سبک ‌کلاسیک برای نقاشی ‌کردن و طراحی و در رنگ ‌آمیزی به سبک‌ مدرن به صورت بر جسته استفاده می ‌شوند. نکته مهم دیگر این است که این رنگ ‌ها دارای ماندگاری بسیار بالایی هستند و قابلیت ترمیم دارند.

اگر از رنگ های پتینه برای رنگ آمیزی سطوح استفاده کنید، به واسطه بافت موجود در رنگ، جذابیت زیادی به فضای رنگ آمیزی شده، داده می‌ شود.

 

انواع رنگ ‌‌های‌ آستر

 

منظور از انواع رنگ ‌آستر، رنگ ‌هایی هستند که برای انجام فرآیند زیر سازی در رنگ ‌آمیزی استفاده می ‌شوند، انجام یک زیر سازی ‌اصولی نقش به‌ سزایی در کیفیت ‌نهایی رنگ ‌‌آمیزی دارد. اگر از رنگ های ‌آستر برای زیر ‌سازی استفاده شود، رنگ استفاده شده در رو کار جلوه بهتری پیدا می ‌کند.

انواع ‌رنگ‌ آستر شفاف می ‌باشند و به ‌واسطه چسبندگی بالا به راحتی به مصالح مختلف نفوذ کرده و خیلی سریع خشک می شوند و می توان ادامه فرآیند رنگ‌ آمیزی را انجام داد.

 

برای خرید رنگ برای دیوار های ‌مختلف، کدام ویژگی‎‌ های ساختاری اتاق مهم هستند؟

 

برای رضایت از نتایج‌ رنگ‌آمیزی ‌ساختمان علاوه بر آگاهی از نظر کیفیت و کارایی باید به ویژگی‌ های محیطی که قرار است مورد رنگ ‌آمیزی قرار بگیرد نیز، توجه شود.

مثلا اگر قرار ‌است که سقف‌ یک‌ اتاق رنگ ‌آمیزی شود، بهترین ‌انتخاب می ‌تواند انواع رنگ‌ های ‌پلاستیکی موجود در بازار باشد و اگر سقف اتاق ‌منزل کوتاه است و در دکوراسیون ‌داخلی ‌منزل تناژ ‌رنگی ‌خاصی به‌ کار گرفته ‌نشده رنگ ‌سفید یا رنگ ‌سفیدی که کمی‌ مایل به رنگ‌ زرد باشد، انتخاب مناسبی به ‌شمار می رود و حس‌ دل بازی فضا را به ‌شما منتقل ‌می ‌کند. در مورد اتاق‌ های با سقف ‌های بلند خرید ‌رنگ تیره انتخاب بهتری به ‌شمار می ‌رود.

انتخاب و خرید رنگ مناسب از نظر هماهنگی با فضا و کارایی‌ مناسب شاید یکی از مهم ترین بخش‌ های نقاشی و رنگ آمیزی‌ ساختمان باشد. بنا بر این هنگام ‌خرید نهایت دقت و توجه را به خرج دهید و ضمن توجه به فاکتور های‌ محیطی مثل بزرگ یا کوچک‌ بودن فضا، نورگیر بودن یا نبودن، ارتفاع سقف و…، به کارایی ‌انواع ‌رنگ‌ ها مثلاً مات یا براق‌ بودن، قابلیت ‌شست و شو و تمیز شدن و… توجه کنید.

 

انواع ‌رنگ ‌های تیره و روشن چگونه روی ‌فضا تاثیر می ‌گذارند؟

به ‌طور کلی اگر فضای ‌اتاق خیلی بزرگ نباشد، انتخاب‌ و خرید رنگ‌ های ‌روشن برای سقف‌ اتاق و دیوار ها انتخاب خوبی به شمار می‌رود ولی اگر اتاق ‌مورد نظر از در و پنجره ‌های متعدد بر خور دار ‌باشد و اصطلاحا نور گیر باشد، می ‌توان به سراغ رنگ‌ های تیره ‌تر رفت.

استفاده از رنگ‌ هایی که خنثی هستند، این امکان را به شما می ‌دهند تا برای چیدمان و خرید لوازم ‌اتاق از آزادی ‌عمل بیشتری بر خور دار باشید. اگر اولویت ‌شما برقراری آرامش در فضای‌ اتاق‌ می ‌باشد باید به سراغ انواع رنگ‌ های روشن و آرامش‌ بخش مثل رنگ سفید بروید. همچنین خرید انواع رنگ ‌های گرم و پر انرژی برای اتاق های‌ پر نور می ‌تواند انتخاب‌ خوبی باشد.‌

انتخاب رنگ مناسب

اگر انتخاب بین انواع ‌رنگ‌ های ‌موجود سخت است و بین انتخاب چند ‌رنگ مانده ‌اید، می ‌توانید برای دیوار های مختلف از چند رنگ ‌مختلف استفاده کنید، اما از این موضوع غافل نشوید که تنوع بخشی بیش از حد به رنگ‌ ها می ‌تواند باعث ایجاد حس‌ آشفتگی و سر در گمی در شما شود و به ‌طور‌ کلی رنگ‌ های انتخاب‌ شده باید در یک تناژ رنگی باشند و به بزرگ و کوچک بودن اتاق نیز باید توجه کنید. همچنین برای گرفتن مشاوره می توانید با کارشناسان ما در سایت مولتی رایان در تماس باشید.

 

 

هرکدام از رنگ های ساختمانی چه ویژگی هایی دارند؟

 

همان ‌طور که گفته ‌شد، انواع رنگ ‌های موجود در بازار خرید و فروش رنگ، به‌ واسطه ویژگی ‌هایی که دارند برای رنگ‌ آمیزی‌ های سطوح مختلف مناسب هستند. با آگاهی از ویژگی ‌های انواع رنگ ها می‌ توان به انتخاب ‌درست، دست پیدا کرد. در ادامه به مهم ترین ویژگی‌ های برخی از انواع رنگ‌ ها اشاره می ‌کنیم:

 

 ویژگی ‌های انواع رنگ‌ روغنی

 

الف) دوام ‌بسیار بالا و امکان ‌شست و شو

ب)  پوشش‌ مناسب سطوح بعد از رنگ ‌آمیزی

پ)  انعکاس نور و روشن‌ تر شدن فضا

ت) نیازمند صرف زمان زیاد برای رنگ آمیزی

ث)  داشتن بوی تند رنگ

 

ویژگی‌ های انواع رنگ ‌پلاستیکی

 

الف)  رنگ‌ آمیزی ‌آسان به‌ گونه ‌ای که اغلب افراد می توانند خودشان این کار را انجام دهند.

ب) امکان ترکیب با آب و عدم نیاز به حلال‌ هایی مثل تینر که بوی تندی دارند

پ)  سرعت خشک‌ شدن بالا که باعث می ‌شود رنگ ‌آمیزی سریع تر به ‌پایان برسد

ت)  امکان شست و شوی سطوح رنگ‌ شده در صورت استفاده از رنگ ‌های با‌کیفیت

ج)  دوام کمتر نسبت به رنگ های ‌روغنی

چ) امکان جذب رطوبت

ح) عدم امکان رنگ ‌آمیزی سطوح ‌آهنی

 

 

ویژگی ‌های انواع رنگ ‌مولتی ‌کالر

الف)  بر خور داری از تنوع رنگی بسیار بالا

ب) امکان رنگ‌ آمیزی سطوح مختلف

پ)  امکان پوشاندن عیوب ‌موجود روی ‌سطوح

ت) عدم جذب گرد و غبار به‌ خود

ث) روسه رنگ ‌آمیزی ‌آسان و سریع

ج) امکان پاک‌ کردن سطوح ‌مختلف با آب و شوینده های ‌مختلف – عدم جذب‌ رطوبت

 

ویژگی ‌های انواع‌ رنگ ‌بلکا

الف) پوشاندن عیب های سطوح مختلف بدون نیاز به انجام‌ زیر سازی

ب) تنوع رنگی بسیار  بالا

پ) عدم ایجاد حساسیت

ت) قابلیت ترمیم سطوح ‌رنگ آمیزی  ‌شده

ث)  ضد آب بودن و امکان‌  شست  و  شو با شوینده ‌ها

 

ویژگی ‌های انواع رنگ پتینه

الف) امکان ‌شست و شوی سطوح در صورت کثیف‌ شدن

ب) دوام و ماندگاری بسیار بالا

پ) پاک‌ شدن آسان گرد و خاک از روی آن

ت) امکان ترمیم ‌رنگ در صورت لزوم

 

ویژگی ‌های انواع رنگ آکریلیک

1) سازگاری با محیط‌‌ زیست و عدم ‌آسیب به آن

2) امکان رقیق‌ شدن با حلال‌ آب

3) تنوع ‌رنگی بسیار‌ متنوع و غلظت ‌بالا

4) قدرت پوشش‌دهی زیاد

5)  نداشتن بوی نا مطبوع

6) سرعت خشک شدن بالا

7) امکان رنگ ‌آمیزی‌ سطوح ‌مختلف

8) عدم ‌ایجاد ‌حساسیت

9) مقاومت در ‌برابر اشعه های‌ مضر‌ خورشید

 

 

هنگام خرید رنگ، کاتالوگ‌ ها چگونه می ‌توانند کمک کنند؟

اگر هنگام مراجعه به مرکز پخش‌ عمده ‌رنگ با دیدن طیف وسیعی از رنگ ها دچار سر درگمی شدید، می ‌توانید از فروشنده بخواهید تا کاتالوگ مربوط به انواع رنگ ‌ها را در اختیار شما قرار دهد. به‌ این‌ ترتیب با مشاهده‌ همه طیف‌ ‌های رنگی در کنار یک دیگر می‌ توانید راحت ‌تر اقدام به انتخاب رنگ مورد نظر نمایید.  یکی از مراکز پخش انواع رنگ شرکت مولتی رایان می باشد که برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شان مراجعه نمایید.

 

 

آیا کیفیت رنگ روی نتایج ‌کلی‌ رنگ ‌‌آمیزی‌ ساختمان تاثیر دارد؟

برای کسب  نتایج ‌مطلوب از رنگ ‌آمیزی و نقاشی ساختمان، خرید رنگ با کیفیت، مهم‌ ترین فاکتور به شمار می‌ رود بنا بر این هنگام خرید ‌رنگ باید به نکات به یک سری نکات توجه کرد تا به نتیجه مطلوب دست یافت، به ‌خصوص زمانی که اقدام به خرید ‌عمده ‌رنگ می کنید باید بیشتر حواس تان را جمع کنید تا متحمل خسارت نشوید.

همان‌ طور که گفته شد بخش‌ اعظمی از نتایج ‌نقاشی و رنگ آمیزی‌ ساختمان متاثر از کیفیت‌ رنگ‌ خریداری ‌شده می‌ باشد. هر چقدر هنگام ‌خرید رنگ به‌ سراغ رنگ‌ های با کیفیت ‌تری بروید، کیفیت نقاشی ساختمان نیز بالا تر می‌ رود.

 

هنگام خرید ‌رنگ باید چه مقدار ‌رنگ و چه کیفیت‌ رنگی را تهیه کرد؟

مورد ‌‌مهمی که باید به آن توجه ‌کنید، مقدار و حجم رنگ‌ مورد ‌نیاز است. برای این ‌کار از نقاش ‌خود کمک بگیرید و یا اگر خود تان قصد ‌رنگ‌ آمیزی و نقاشی‌ بخشی از ساختمان را دارید، هنگام مراجعه به مراکز پخش عمده رنگ و پیش از اقدام به خرید ‌عمده رنگ از کارشناسان و فروشندگان کمک بگیرید تا به شما تا بر‌حسب متراژ دیوار یا ساختمانی که قرار است رنگ آمیزی شود، حجم رنگ مورد نیاز را بگویند.

خرید رنگ با بودجه کم

اگر از نظر صرف ‌هزینه و بودجه محدودیت دارید، می‌ توانید برای زیر کاری ‌نقاشی از رنگ ‌های با کیفیت پایین ‌تر استفاده‌ کنید، اما برای مرحله ‌رو کار و در واقع رنگ‌ آمیزی‌ نهایی حتما باید به سراغ رنگ ‌های با ‌کیفیت بازار بروید تا نتیجه نهایی قابل‌قبول باشد و از کیفیت کار کاسته نشود. همچنین به ‌یاد داشته ‌باشید که رنگ‌های پلاستیکی از قیمت کمتری برخوردار هستند که البته قابل شستشو هم می باشند.

هنگام‌ مراجعه به مرکز خرید ‌و فروش‌ رنگ، خیلی روی این موضوع حساسیت نداشته‌ باشید که مقدار رنگ کاملا دقیق باشد، چون در این صورت ممکن است در حین رنگ ‌آمیزی، به‌ هر ‌دلیلی با کمبود ‌رنگ مواجه شوید که باعث اختلال در فرآیند ‌رنگ ‌آمیزی می‌ شود و همچنین ممکن‌ است گرفتار نوسانات ‌قیمت‌ رنگ، هنگام خرید مجدد شوید؛ بنا بر این راه  ‌عاقلانه ‌تر این است که مقدار‌ کمی رنگ‌ بیشتر خریداری ‌نمایید تا این‌که رنگ کمتر از حد لازم باشد.

نکته مثبت این کار این است که بعد از اتمام رنگ‌آمیزی، هر ‌رنگی که درب آن باز نشده باشد را می‌ توان به مراکز خرید و فروش رنگ عودت داد.

 

چگونه می‌  توان میزان رنگ‌ مورد نیاز برای خرید را محاسبه کرد؟

 

بعد از تصمیم‌گیری در رابطه با نوع‌ رنگ، نوبت به محاسبه مقدار‌ رنگ مورد‌ نیاز می ‌رسد. اگر قصد خرید رنگ از وب ‌سایت فروشگاه و مراکز فروش و پخش رنگ اینترنتی مانند مولتی رایان را دارید می‌ توانید  از امکانات ‌موجود در برخی از سایت ‌ها استفاده ‌کنید که امکان محاسبه آنلاین میزان ‌رنگ مورد نیاز را برای خریداران فراهم کرده ‌اند.

با توجه به نوع ‌رنگ و فضای‌ مورد ‌نظر به شما می‌گوید که باید چه مقدار رنگ بخرید. اگر قرار است خودتان این محاسبات را انجام دهید باید قبل از هر چیز مساحت دیوار ها و حجم‌ کلی اتاق را محاسبه کنید و بعد از آن به‌ سراغ خرید ‌رنگ بروید.

 

چه مراکزی برای پخش رنگ در کرج و تهران، انتخاب ‌های بهتری به‌ شمار می ‌روند؟

 

برای خرید ‌عمده ‌رنگ حتماً به سراغ مراکز‌ معتبر فروش ‌عمده ‌رنگ و پخش رنگ ، یا فروشگاه ‌های ‌اینترنتی ‌معتبر فروش‌ عمده ‌رنگ بروید، تا ضمن خرید‌ رنگ با‌ کیفیت آن را با بهترین ‌قیمت تهیه  ‌نمایید، همچنین هنگام‌ خرید ‌رنگ حتماً از مراکز‌ عرضه‌ و ‌فروش ‌رنگ در کرج و تهران و شهرستان‌ ها فاکتور درخواست نمایید تا اگر بعد از اتمام ‌‌فرایند رنگ ‌آمیزی مقداری رنگ باقی ماند، بتوانید به ‌راحتی آن را به مراکز پخش رنگ بازگردانید.

یکی از شرکت های معتبر در این زمینه مولتی رایان می باشد که شما می توانید از سایت نیز خرید خودتان به صورت آنلاین انجام دهید.

 

نمایندگی پخش  رنگ و فروش رنگ چه خدماتی به خریداران ارائه می‌ دهند؟

امروزه تعداد ‌زیادی نمایندگی پخش و فروش‌ عمده رنگ تهران و کرج و به طور کلی در سراسر کشور وجود دارد و اگر برای خرید رنگ‌ ساختمانی به نمایندگی پخش‌ عمده رنگ مانند مولتی رایان مراجعه کنید، می‌ توانید با خیال ‌راحت اقدام به خرید رنگ‌ مورد ‌نیاز نمایید، چرا که در این حالت دست دلال ‌های فروش‌ رنگ کوتاه شده و انواع ‌رنگ ‌ها با مناسب‌ ترین ‌قیمت عرضه می‌شوند.

از دیگر مزیت هایی که می ‌توان به آن اشاره کرد اطمینان از اصل‌ بودن محصول و کیفیت‌ بالای رنگ ‌ها می ‌باشد که باعث استقبال زیاد مردم برای خرید از مراکز شده است.

بعضی از نمایندگی ‌های پخش و فروش عمده ‌رنگ اقدام به عرضه برند های مخصوصی می‌کنند، بنا بر این اگر دنبال برند‌ خاصی هستید که در سایر فروشگاه ‌ها نمی توانید پیدا کنید، مراجعه ‌کردن به این نمایندگی‌ ها می‌ تواند به شما برای خرید رنگ از برند مد نظر کمک کند.

 

 

اغلب نمایندگی ‌های پخش ‌عمده و فروش رنگ از دانش کارشناسان‌ خبره بهره می ‌گیرند که این کارشناسان به‌ خوبی با انواع رنگ‌ ها و کارایی ‌های آن ها آشنایی دارند. بنا بر این مشاوره با آن ها می تواند به شما این اطمینان را بدهد که در انتخاب خود دچار اشتباه نمی شوید همچنین اگر برای محاسبه میزان رنگ مورد نیاز شک دارید می‌ توانید از آن ها در این‌ زمینه سوال بپرسید.

 

گسترش خرید ‌و‌ فروش ‌رنگ چه مزایایی برای خریداران دارد؟

 

امروز فرآیند‌ پخش‌ رنگ و خرید و فروش آن در تهران، کرج و حتی شهر های‌ کوچک بسیار گسترش ‌یافته که به ‌واسطه پیشرفته ‌شدن رنگ‌ های موجود در بازار و تنوع رنگ‌ ها می‌باشد. هر کدام از رنگ‌ هایی که امروزه در بازار وجود دارند، مشتری ‌های خود را دارند، اما این ‌صنعت هنوز هم جای پیشرفت دارد و به‌ دنبال نو آوری‌ های بیشتر در این زمینه می‌ باشد.

تنوع در عرضه انواع ‌رنگ های ‌ساختمانی موجب شده تا هنگام ‌خرید ‌رنگ در تهران و کرج با طیف وسیعی از انواع ‌محصولات ایرانی و خارجی مواجه شوید، اگر نیاز به رنگ در مقیاس وسیعی دارید، خرید عمده رنگ از نظر اقتصادی به‌ صرفه ‌تر است و هنگام مراجعه به مراکز فروش‌ رنگ باید به فاکتور های مختلفی مانند کیفیت ‌رنگ، برند ‌‌سازنده رنگ، حجم، نوع و کارایی ‌آن توجه کنید و بر‌ اساس بودجه و کارایی ‌های مورد‌ انتظار، اقدام به خریداری کردن عمده‌ رنگ در تهران و کرج و سایر شهر های بزرگ و یا حتی شهرستان‌ های کوچک نمایید.

 

مزایای خرید عمده ‌رنگ کدام اند؟

اگر برای خرید عمده ‌رنگ اقدام کنید، از مزایای زیادی بر خودار می ‌شوید که در ادامه به آن اشاره می ‌کنیم:

1) مکان خرید عمده ‌رنگ امروزه، هم  به ‌صورت اینترنتی و هم به ‌صورت حضوری وجود دارد.

2)  هنگام ‌خرید، ضمانت‌ نامه به خریداران داده می ‌شود

3) با کمک ‌گرفتن از مشاوره ‌های فروشندگان یا کارشناسان ‌فروش می ‌توان از دانش آنان در این زمینه برای انتخاب ‌بهتر رنگ استفاده کرد

4) خرید ‌عمده رنگ باعث می ‌شود در هزینه ‌های جاری صرفه‌ جویی به‌ عمل آید

5)  اگر اقدام به خرید عمده ‌رنگ نمایید می ‌توانید متناسب با نیاز خود حتی درخواست تهیه برند های مد نظر داخلی و یا خارجی را داشته باشید تا برای شما فراهم شوند.

6) با خرید ‌عمده امکان بر خور داری از از تخفیفات ‌ویژه فروش ‌رنگ نیز وجود دارد.

 

کلام پایانی

رنگ‌ آمیزی و نقاشی‌ ساختمان جزء کار هایی به ‌شمار می‌ رود که تقریبا همه افراد کم‌ و‌ بیش با آن سر ‌و ‌کار دارند. امروزه صنعت‌ رنگ هم مانند سایر ‌صنایع، در تنوع و تولید محصولات متنوع بسیار موفق بوده و همه سلایق را مد نظر قرار داده است.

مراکز ‌پخش‌ عمده رنگ به ‌دلیل بر خور داری از تنوع بسیار  بالا در ارائه انواع رنگ ‌ها از برند های‌ مختلف همیشه یکی از مهم ‌ترین گزینه ‌های انتخابی برای خرید ‌عمده رنگ هستند که می‌ توان با خیال ‌راحت بهترین ‌رنگ را با یهترین کیفیت خریداری نمود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش رنگ مرکزی بزرکترین مرکز پخش رنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *