حفاظ امنیتی استیل

حفاظ امنیتی استیل

 

حفاظ امنیتی استیل به دلیل استحکام بالا یک روش کاربردی و رایج برای تامین امنیت اماکن مختلف به حساب می آید. به طوری که امروزه شاهد نصب حفاظ استیل یا همان حفاظ بانکی بر اغلب درب ها و پنجره ها از جمله درب استیل هستیم. از دیگر علل رواج حفاظ امنیتی استیل می توان به امکان بکارگیری آن در محیط های مختلف اداری، تجاری و مسکونی اشاره کرد.

حفاظ امنیتی استیل

حفاظ امنیتی استیل همان طور که گفته شد جزو حفاظ های رایج و پر کاربرد است؛ چرا که علاوه بر دوام بالا از کیفیت مطلوب و زیبایی قابل توجه نیز برخوردار می باشد.  با این حال بد نیست بدانید در تولید حفاظ امنیتی استیل علاوه بر آهن از مواد دیگری همچون آلومینیوم نیز استفاده می شود. از متریال تشکیل دهنده حفاظ امنیتی استیل که بگذریم این حفاظ ها در دو نوع ثابت و متحرک نیز در بازار یافت می شوند.

حفاظ امنیتی استیل در انواع گوناگون با آلیاژهای مختلف تولید و عرضه می شود. برخی از پر استفاده ترین حفاظ های امنیتی به شرح زیر است:

  • حفاظ امنیتی استیل تراس
  • حفاظ امنیتی پشت پنجره
  • حفاظ امنیتی درب ورودی و…

بنابراین هر فردی متناسب با احتیاج خود می تواند به خرید حفاظ امنیتی استیل بپردازد.

مزیت های حفاظ امنیتی استیل

هر یک از انواع مختلف حفاظ امنیتی استیل از مزیت ها و برتری های زیر برخوردار هستند:

  • ضد زنگ و ضد خش بودن
  • حفظ کیفیت و صافی سطح استیل در دراز مدت
  • زیبایی و جذابیت ظاهری به طوری که این حفاظ ها را می توان در زمره کالاهای ساختمانی لوکس و چشم گیر به حساب آورد.
  • مقاومت و عدم تغییر شکل و رنگ در برابر تابش خورشید، رطوبت، گرما، سرما، برف، باران.
  • مقاومت در برابر حرارت
  • پایداری در برابر محیط های اسیدی، قلیایی و همین طور اشعه خورشید.
  • نگهداری و تمیزکاری آسان
  • قابل نصب در بخش های مختلف ساختمان
  • وجود تنوع قابل توجه در طرح های حفاظ
  • مقرون به صرفه بودن
  • عدم نیاز به تعویض پس از گذر زمان

قیمت حفاظ امنیتی استیل

قیمت حفاظ امنیتی استیل بانکی بر اساس متر مربع محاسبه می شود؛ بنابراین در هنگام خرید این حفاظ ها لازم است ابعاد مورد نظر خود را با کارشناسان استیل 808 در میان بگذارید. سپس لیستی از قیمت حفاظ امنیتی استیل و انواع مختلف آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند استیل  808 نمایندگی درب استیل، نرده استیل، حفاظ استیل پشت پنجره، حفاظ تراس استیل در کرج و تهران را بر عهده دارد. در نتیجه همواره می توانید محصولاتی همچون حفاظ امنیتی استیل را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

کافی است لیست قیمت حفاظ امنیتی استیل در کرج و تهران را از کارشناسان فروش ما دریافت نموده و به بررسی و مطالعه موارد زیر بپردازید:

  • قیمت نرده استیل
  • قیمت حفاظ استیل پشت پنجره
  • قیمت نرده و حفاظ استیل
  • قیمت حفاظ بالکن
  • قیمت حفاظ استیل بانکی
  • قیمت حفاظ استیل بالکن

به این ترتیب با خرید حفاظ امنیتی استیل و دیگر محصولات نامبرده شده می توانید امنیت خانه و محیط کار خود را با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تامین نمایید. با این تفاسیر از یک سو از بابت ورود سارقان و هرگونه افراد مزاحم آسوده خاطر شده و از سوی دیگر بی نیاز از پرداخت هزینه های سنگین برای بیمه کردن ملک خود می شوید.

روی هم رفته محاسبه دقیق قیمت انواع مختلف حفاظ امنیتی استیل در تهران و کرج تنها با توجه به موارد زیر امکان پذیر است:

  • اندازه گیری دقیق ارتفاع و عرض درب
  • تعداد لنگه های ثابت و بازشوی درب
  • درجه کیفی و مرغوبیت استیل
  • ضخامت لوله ها و پروفیل بکار رفته در حفاظ استیل

قیمت حفاظ استیل 304

یکی از مهم ترین عوامل اثر گذار بر قیمت حفاظ امنیتی استیل آلیاژ بکار رفته در آن است؛ چرا که حفاظ استیل بانکی در آلیاژهای مختلفی همچون 201  و 304 تولید و عرضه می شود. حفاظ امنیتی استیل 304  به دلیل مرغوبیت بیشتر گزینه مناسبی برای محیط های بیرونی است؛ یعنی محیطی که در معرض رطوبت، بارندگی، تابش خورشید و… قرار دارد. همین کیفیت و مرغوبیت بالا نیز موجب بیشتر بودن قیمت حفاظ استیل 304 نسبت به نوع  201 آن شده است.

از طرفی برای حفظ امنیت داخلی یک محیط می توانید به سراغ حفاظ های امنیتی با آلیاژ 201 بروید. استیل 808  انواع حفاظ امنیتی استیل را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند.

مشخصات فنی حفاظ استیل

حفاظ امنیتی استیل همان طور که از نامش بر می آید جزو سازه های امنیتی بوده که از فولاد مقاوم و ضد فرسایش ساخته می شود. این حفاظ ها را برای ایمن سازی مسیرهای ورود به ساختمان یعنی درب ها، پنجره ها، بالکن، تراس و… نصب می کنند. ناگفته نماند محل نصب حفاظ امنیتی استیل بانکی بسته به نیاز مشتری می تواند در بیرون نمای ساختمان یا حتی داخل آن باشد.

در تولید حفاظ امنیتی معمولاً نوع خاصی از استیل ضد زنگ را بکار می گیرند که با نام استیل 304 نیز شناخته می شود. به این ترتیب حفاظ مذکور در مجاورت عواملی همچون رطوبت، گرما، آلودگی های اسیدی هوا و… دچار فرسایش نشده و ساختار اولیه و همین طور شکل ظاهری آن حفظ می شود. همین موضوع را می توان وجه تمایز حفاظ های استیل از آهنی دانست؛ چرا که نوع آهنی این حفاظ های امنیتی پس از قرارگیری در معرض عوامل ذکر شده دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند.

نکته قابل توجه در مورد حفاظ امنیتی استیل بانکی این است که از یک سو موجب برقراری امنیت در اماکن مختلف می شود؛ از سوی دیگر امکان تولید آن در مدل ها و طرح های سفارشی و منحصر به فرد وجود دارد؛ در نتیجه حتی می توانید آن را متناسب با نمای بیرونی ساختمان و همچنین دیزاین داخلی سفارش دهید. اکنون که صحبت از زیبایی ظاهری حفاظ های امنیتی استیل شده است بد نیست بدانید با خرید نرده استیل، درب استیل، پله های استیل و… نیز زیبایی و مدرنیته را تجربه خواهید کرد؛ چرا که این محصولات ظاهری براق، کرومی و چشم نواز دارند.

حفاظ استیل پشت پنجره
حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل پشت پنجره یکی از محصولات پر فروش ما در استیل 808  محسوب می شود؛ چرا که با نصب آن امنیت و زیبایی را به طور یکجا دریافت خواهید کرد. مهم تر از همه این که همکاران ما حفاظ پنجره را کاملاً متناسب با سلیقه و نیاز شما طراحی می نمایند. بد نیست بدانید در ساخت این نوع حفاظ امنیتی از استیل 304  استفاده می شود زیرا محل نصب حفاظ امنیتی استیل پنجره به طور معمول در فضای باز و بخش بیرونی ساختمان است.

در خصوص اهمیت حفاظ امنیتی استیل پنجره همین قدر بگوییم که هدف اصلی از طراحی پنجره در نمای ساختمان، بیشتر شدن نور و روشنایی طبیعی است.  همان طور که می دانید یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره، شیشه می باشد. زیرا به این ترتیب دیواری شفاف ایجاد شده که نه تنها مانع ورود نور به داخل ساختمان نمی شود بلکه چشم انداز مناسبی به بیرون نیز فراهم می کند.

پنجره های شیشه ای علی رغم مزایای نامبرده شده یک عیب بزرگ نیز دارند. آن هم این است که همواره خطر سقوط افراد از آن وجود دارد. این موضوع در مورد پنجره های طراحی شده در طبقات بالایی ساختمان به طور ویژه ای صدق می کند. از اینها گذشته در طبقات ابتدایی اگرچه  سقوط از پنجره بسیار بعید است اما همواره امکان ورود آسان سارقین مطرح می باشد.

می بینید که چه ساکن طبقه اول و دوم باشید و چه در طبقات بالاتر سکونت کنید در هر صورت برای حفظ امنیت جانی و مالی خود و خانوادتان به نصب حفاظ امنیتی استیل نیاز خواهید داشت. این حفاظ امنیتی استیل را علاوه بر پنجره روی تراس نیز می توانید نصب کنید. با این تفاسیر برای خرید و نصب حفاظ امنیتی استیل در تهران و کرج هم اینک می توانید با کارشناسان فروش ما در استیل 808 تماس بگیرید. به این ترتیب افزون بر خریدی امن، مطمئن و با کیفیت، محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری خواهید نمود.

انواع حفاظ استیل پشت پنجره

پیش از بیان انواع حفاظ پشت پنجره بد نیست بدانید در ساخت حفاظ پنجره موارد زیر را بکار می گیرند:

  • پروفیل
  • قوطی 40 میلی متری
  • لوله های 25 و 38 میلی متری از جنس استیل 304 که مرغوبیت آن درجه یک بوده و ضد زنگ است.

سپس باید بگوییم حفاظ امنیتی استیل پنجره به دو دسته کلی زیر تقسیم می شود:

  • ضد سرقت
  • محافظ کودک

در هنگام خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره بسته به طبقه مورد نظر یکی از دو نوع حفاظ نامبرده شده به شما پیشنهاد می شود. اگر قصد نصب حفاظ امنیتی استیل برای طبقات اولیه ساختمان را داشته باشید حفاظ ضد سرقت یا همان حفاظ استیل بانکی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در حالی که برای طبقات بالاتر با توجه به این که امکان سقوط کودکان از پنجره وجود دارد؛ نصب حفاظ کودک توصیه می شود یعنی نوعی حفاظ استیل خطی که از ترکیب زیر ساخته شده است: دیوار کوب به اضافه لوله های استیل به قطر 38 و 51 میلی متر.

قیمت حفاظ استیل پشت پنجره در کرج و تهران

همان طور که گفته شد کلیه محصولات عرضه شده در استیل 808 با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ارائه می شوند. از حفاظ امنیتی استیل گرفته تا حفاظ استیل پشت پنجره، درب استیل، نرده استیل و… برای آگاهی از قیمت حفاظ استیل پشت پنجره در کرج و تهران یا دیگر محصولات ما کافی است سری به وب سایت استیل 808  بزنید. به این ترتیب در سریع ترین زمان ممکن از قیمت  روز حفاظ پشت پنجره و… مطلع خواهید شد.

پس از آن است که با خاطری آسوده می توانید برای خرید اینترنتی حفاظ امنیتی استیل دست بکار شوید. با خرید و نصب حفاظ امنیتی پنجره از ما محصولی مقاوم، مستحکم با نمایی مدرن و امروزی نصیبتان خواهد شد. مهم تر از همه این که به مدد آلیاژ استیل 304 بکار رفته در این حفاظ ها هیچ دغدغه ای بابت ماندگاری رنگ و شکل حفاظ نخواهید داشت.

نکته قابل توجه دیگری در مورد قیمت حفاظ استیل پنجره در تهران و کرج وجود دارد که پیش تر نیز اشاره ای به آن داشته ایم. به این صورت که حفاظ های امنیتی پنجره در دو نوع کلی طراحی، ساخته و نصب می گردند. انتخاب از میان این دو نوع نیز بر اساس میزان حساسیت امنیتی حفاظ صورت می گیرد. طبیعتاً چنین موضوعی بر قیمت این حفاظ ها نیز تاثیر می گذارد یعنی هر یک از حفاظ های امنیتی استیل بانکی (ضد سرقت) وحفاظ امنیتی محافظ کودک قیمتی متفاوت با دیگری دارد.

روی هم رفته کارشناسان استیل 808 در کلیه مراحل انتخاب حفاظ امنیتی استیل، استعلام قیمت و حتی نصب آن در کنار شما عزیزان هستند. حتی در هنگام طراحی و اجرای انواع مختلف حفاظ امنیتی استیل پنجره، تراس و… نظر شما را در مورد چیدمان گاردهای محافظ جویا می شوند.

طریقه نصب حفاظ استیل پنجره

پس از خرید حفاظ امنیتی استیل بانکی و دیگر محصولات ایمن سازی محیط، همواره می توانید نصب آن را به متخصصین استیل 808 بسپارید. با این حال بسیاری از افراد برای صرفه جویی در مخارج ترجیح می دهند خودشان شخصاً برای نصب حفاظ امنیتی استیل دست بکار شوند؛ البته نصب حفاظ امنیتی استیل بانکی کار چندان مشکلی نبوده و با کمی دقت از پس آن برخواهید آمد. منتها همان طور که از قدیم گفته اند هر کاری را باید به متخصص آن واگذار نمود. بنابراین پیشنهاد می کنیم نصب حفاظ استیل، درب استیل، نرده استیل و… را نیز از نصاب های حرفه ای استیل 808 بخواهید.

با همه اینها اگر همچنان می خواهید خودتان امور مربوط به نصب حفاظ امنیتی استیل را انجام دهید و از بابت امنیت حفاظ استیل نیز آسوده خاطر باشید؛ پیشنهاد می کنیم مقاله های آموزشی درج شده در وب سایت استیل 808 را مطالعه نمایید. به عنوان مثال طریقه نصب حفاظ استیل پنجره به شرح زیر است:

  • خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره
  • اندازه گیری ابعاد پنجره
  • سوراخ کردن محل نصب حفاظ
  • شروع عملیات نصب حفاظ

خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره

همان طور که ملاحظه کردید اولین مرحله از نصب حفاظ استیل پنجره خریدن حفاظ امنیتی استیل است. سابق بر این برای خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره باید به مکان هایی همچون تراشکاری مراجعه نموده و حفاظ مناسب برای پنجره تان را می خریدید. در حالی که امروزه با مراجعه به وب سایت استیل 808 و مطرح کردن ابعاد پنجره با کارشناسان ما می توانید خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره، درب و… را به صورت اینترنتی انجام دهید.

در ساخت این حفاظ ها از متریالی همچون آهن یا فولاد استفاده شده و در نتیجه دوام قابل توجهی دارند. از ایمنی بالای حفاظ امنیتی استیل که بگذریم گرانتر بودن قیمت آن نسبت به دیگر انواع حفاظ ها نیز همواره مطرح است. به خصوص که حفاظ امنیتی استیل سفارشی تان طبیعتاً گرانتر از آب در می آید زیرا به طور ویژه برای پنجره شما ساخته شده و حتی ظاهر و رنگ آن نیز متناسب با سلیقه خودتان است.

البته برای صرفه جویی در قیمت حفاظ امنیتی استیل می توانید به سراغ خرید حفاظ هایی بروید که قابلیت تنظیم در ابعاد مختلف را دارند. لازم به تذکر است این گونه حفاظ های امنیتی اگرچه ارزان قیمت تر هستند اما به همان نسبت نیز ایمنی و استحکام کمتری دارند. با همه اینها تیم فروش استیل 808  نهایت تلاش خود را به خرج داده تا هیچ یک از شما عزیزان کیفیت را فدای ارزانی قیمت نکنید. به این ترتیب همواره می توانید بهترین و ارزان قیمت ترین حفاظ امنیتی استیل در تهران و کرج را از ما خریداری نمایید.

اندازه گیری ابعاد پنجره

همان طور که پیش تر نیز اشاره هایی شد برای خرید حفاظ امنیتی استیل پنجره باید ابعاد دهانه پنجره را اندازه گیری کنید. سپس حفاظ امنیتی استیل را بالای پنجره گذاشته و محل پیچ های اتصال را علامت گذاری نمایید.

سوراخ کردن محل نصب حفاظ

حالا نوبت به سوراخ کردن محل های علامت گذاری شده می رسد. در این مرحله باید از همسو بودن حفاظ امنیتی استیل با قاب پنجره اطمینان حاصل کنید.

شروع عملیات نصب حفاظ

بعد از انجام مراحل فوق عملیات نصب حفاظ امنیتی استیل پنجره شروع می شود. به این منظور لازم است حفاظ امنیتی را بالای پنجره گذاشته و پیچ های اتصال پایه بلند را در قاب پنجره پیچ نمایید. در این مرحله مطمئن شوید که پیچ ها پس از عبور از پنجره به قاب آن رفته اند؛ یعنی این طور نباشد که فقط به پوشش قاب پنجره وارد شوند.

 

حفاظ تراس استیل
حفاظ تراس استیل

حفاظ تراس استیل

حفاظ تراس استیل یا همان حفاظ استیل بالکن  از نظر کاربرد مشابه با حفاظ امنیتی استیل پشت پنجره است. با نصب این حفاظ امنیتی استیل از هرگونه خطر سقوط افراد جلوگیری شده و همچنین احتمال ورود سارقین و مزاحمین به ساختمان بسیار کاهش می یابد. اگر مایل به خرید این نوع حفاظ هستید و به زیبایی نمای ساختمان نیز اهمیت زیادی می دهید؛ از همین حالا آسوده خاطر باشید که می توانید آن را هماهنگ با دکوراسیون محیط سفارش دهید.

نصب حفاظ تراس استیل در کرج و تهران

مهم تر از همه این که اجرای حفاظ تراس استیل در کرج و تهران توسط تیم نصب حرفه ای استیل 808  و با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد. حفاظ بالکن نیز همچون حفاظ پشت پنجره به دو شکل متفاوت طراحی و اجرا می شود. در اینجا نیز باید بر اساس طبقه مورد نظر اقدام به خرید کنید.  نصب حفاظ امنیتی استیل برای ساکنین طبقات اول ساختمان با دقت بیشتری انجام می گیرد؛ چرا که در این طبقات از طریق بالکن راحت می توان به ساختمان راه یافت. به همین منظور بر تراس طبقه اول و دوم ساختمان ها معمولاً حفاظ امنیتی استیل بانکی نصب می شود.

اجزای تشکیل دهنده حفاظ تراس استیل

در تهیه و تولید حفاظ امنیتی استیل بانکی از پروفیل های استیل ضخیم در ابعاد 40 و 60 میلی متری استفاده می شود. این حفاظ ها تمام استیل بوده و امنیت آن طبقه را به خوبی تامین می کنند. از سوی دیگر حفاظ استیل بالکن به طور مدام در تماس با هوای آزاد بوده و دوام و زیبایی آن به مرور دچار استهلاک می شود؛ در نتیجه ساخت حفاظ استیل تراس را با استفاده  از استیل ضد زنگ انجام می دهند.

در حالی که سابق بر این حفاظ بالکن را با استفاده از چوب و آهن می ساختند. طبیعتاً این حفاظ ها با گذر زمان دچار تغییر رنگ و اکسایش شده و نه تنها ظاهر نازیبایی پیدا می کردند بلکه مقاومت و استحکام آنها نیز کاهش می یافت. با رواج حفاظ امنیتی استیل تراس و استفاده از استیل ضد زنگ چنین مشکلاتی پایان یافته است.

مهم تر از همه این که افراد علاقه مند به هوای آزاد و نور خورشید هیچ گونه نگرانی بابت سقوط از بالکن نخواهند داشت؛ و در کمال ایمنی می توانند از هوای تازه و تابش روح بخش آفتاب لذت ببرند. نصب حفاظ امنیتی استیل در حد فاصل بین نمای بیرونی ساختمان و فضای داخلی بالکن فرصتی برای استفاده امن و بدون دردسر از تراس ها را مهیا کرده است.

نصب حرفه ای حفاظ استیل تراس

نصب حرفه ای حفاظ استیل تراس در تهران و کرج توسط تیم استیل 808 انجام می گیرد. به این ترتیب پس از ثبت سفارش حفاظ امنیتی استیل کلیه امور مربوط به نصب آن به متخصصین این زمینه سپرده می شود. با توجه به اهمیت حفاظ استیل تراس در ایمنی ساختمان و به منظور ایجاد هارمونی با دکوراسیون آن بهتر است که مشتریان شخصاً اقدام به نصب این حفاظ ها نکنند.

به خصوص که در نصب حفاظ امنیتی استیل تراس باید به نکات فراوانی توجه شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله موجود میان حفاظ های بالکن در حالت استاندارد باید چیزی بین 12 الی 15 سانتی متر باشد.
  • در صورت نصب حفاظ امنیتی تراس برای طبقات بالایی ساختمان لازم است ارتفاع حفاظ 110 الی 140 سانتی متر تعیین شود.

خرید و نصب حفاظ امنیتی استیل بانکی

حفاظ امنیتی استیل بانکی در واقع همان سیستم امنیتی فلزی است که در بانک و سازمان های مالی همچون صرافی، طلا فروشی و … استفاده می شود. استحکام و مقاومت این نوع حفاظ امنیتی استیل آنچنان بالا است که از جانب مراکز بیمه و پلیس نیز تائیدیه دارد.

در ساخت این حفاظ امنیتی از ستون عمودی بدون چارچوب یا فریم استیل استفاده می شود. روی هم رفته اجزای اصلی تشکیل دهنده حفاظ بانکی به شرح زیر است: لوله هایی با قطر 25 میلی متر، پروفیل 40×40 و میله های فولادی. کلیه اجزای نامبرده شده به کمک جوش استیل با همان جوش آرگون در اتصال ثابت با یکدیگر قرار دارند.

استیل بکار رفته در حفاظ امنیتی بانکی از نوع 304 بوده و این حفاظ ها به دو صورت ثابت و بازشو اجرا می شوند. به این صورت که برای پشت نمای شیشه ای از حفاظ ثابت و برای درب های ورودی ساختمان از حفاظ استیل بازشو استفاده می کنند. لازم به تذکر است پروفیل و همه لوله های بکار رفته در حفاظ بانکی از جنس استیل 304 بوده و ضخامت آن از 1 میلی متر تا 2 میلی متر متغیر است.

روی هم رفته می توان گفت حفاظ امنیتی استیل بانکی بر خلاف نام آن تنها مختص به بانک ها و موسسه های مالی نیست. بلکه این نوع حفاظ قابلیت استفاده در هر مکانی را داشته و موجب افزایش سطح ایمنی آن خواهد شد. نصب حفاظ امنیتی استیل بانکی سطح بالایی از مهارت و دقت را می طلبد؛ به ویژه که نحوه نصب و اتصالات آن نیز تاثیر بسزایی بر کارایی و طول عمر حفاظ بانکی دارد.

از جمله موارد مهمی که در هنگام نصب حفاظ امنیتی بانکی باید مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر است:

  • ستون های پروفیل 40 میلی متری باید در فاصله 100 الی 150سانتی متری نسبت به یکدیگر قرار گرفته باشند.
  • استیل بکار رفته در حفاظ بانکی باید از آلیاژ S30400 ساخته شده باشد.
  • لوله های استیل تشکیل دهنده این نوع حفاظ به موازات یکدیگر و در فاصله ای مشخص به ستون ها جوش داده می شوند.
نمایندگی درب استیل
نمایندگی درب استیل

نمایندگی درب استیل

درب استیل در واقع نوع دیگری از حفاظ های امنیتی محسوب می شود. سابق بر این درب های ورودی در قالب یک بازشو تک لنگه با ابعاد 210×90 سانتی متر ساخته می شد. در حالی که امروزه درب های ضد سرقت با اسکلت آهنی و مجهز به قفل مخصوص چند تکه روی کار آمدند. شاید گمان کنید با بکارگیری درب های ضد سرقت دیگر هیچ گونه دغدغه ای از بابت افراد مزاحم و سارق وجود نخواهد داشت. در این صورت باید بگوییم سخت در اشتباهید!

چرا که سارقین به کمک ابزاری ساده همچون دیلم و با استفاده از فشار زیاد می توانند فریم درب را خم نموده و زبانه های قفل را از داخل آن خارج کنند. به این ترتیب قفل درب براحتی شکسته شده و راهی برای ورود به خانه پیدا خواهند کرد. با این تفاسیر حتی درب های ضد سرقت نیز به یک حفاظ امنیتی نیاز دارند. در چنین شرایطی است که کارایی حفاظ امنیتی استیل خودش را نشان می دهد. اگرچه این حفاظ ها از نظر امنیت حرف زیادی برای گفتن دارند اما باز هم بهتر است که درب آپارتمان نیز از نوع درب استیل انتخاب شود.

به این منظور می توانید درب استیل مورد نظر خود را با ارزانترین و بهترین قیمت از استیل 808 خریداری نمایید. زیرا همان طور که گفته شد این شرکت نمایندگی درب استیل را دارد. روی هم رفته حفاظ امنیتی استیل درب آپارتمان را می توان یک مانع فولادی و ایمن دانست. این حفاظ مقاومت قابل توجهی در برابر هر نوع ضربه و فشار خارجی دارد. کافی است این حفاظ امنیتی استیل را جلوی درب آپارتمانتان نصب کنید آنگاه از لحاظ امنیت و حفاظت هیچ دلهره ای نخواهید داشت.

جنس حفاظ امنیتی استیل درب آپارتمان

حفاظ امنیتی درب آپارتمان ها از جنس استیل با آلیاژ 304 بوده که دو ویژگی ضد زنگ و رنگ ثابت بودن را با خود به همراه دارد. این حفاظ امنیتی از یک سو موجب افزایش سطح ایمنی محیط شده و از سوی دیگر به واسطه سطح یکدست و صیقلی استیل بر زیبایی نمای بیرونی درب می افزاید. با خرید حفاظ امنیتی استیل درب آپارتمان از استیل 808 محصولی مرغوب با کارکردی عالی را دریافت خواهید کرد؛ زیرا آنچه ما ارائه می دهیم حفاظ استیلی با لولاها و اتصالات بسیار با کیفیت است. بگذارید این طور بگوییم در شرکت ما حفاظ امنیتی استیل با هدف استفاده مداوم و طولانی مدت تولید می شود.

مزایا و ویژگی های حفاظ استیل درب ورودی

از جمله مهم ترین مزایا و ویژگی های حفاظ استیل درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازه حفاظ استیل در عین مقاومت بالا وزن سبکی دارد.
  • ظاهر این حفاظ از ثبات همیشگی برخوردار بوده و کیفیت اولیه آن به طور همیشگی باقی می ماند.
  • سطح براق و صیقلی استیل بکار رفته در حفاظ موجب آسان شدن نگهداری و نظافت آن می شود.
  • حفاظ امنیتی استیل افزون بر ظاهر چشم گیر و زیبا از استحکام و دوامی کم نظیر برخوردار است.

 

آنچه قصد داشتیم بگوییم

حفاظ امنیتی استیل قابل نصب بر بخش های مختلف ساختمان از جمله پنجره و تراس است. حفاظ استیل به نام حفاظ استیل بانکی نیز شناخته شده و علاوه بر تامین امنیت ساکنین ساختمان موجب زیبایی نمای آن نیز می شود. از اینها گذشته برای حفظ زیبایی و جلوه بخشی به دکوراسیون محیط داخلی نیز همواره می توانید از درب استیل، نرده استیل و… استفاده کنید.

استیل 808 نه تنها کلیه حفاظ های امنیتی استیل درجه یک را با قیمت مناسب به فروش می رساند؛ بلکه به عنوان نمایندگی درب استیل اقدام به ارائه این درب ها با بهترین قیمت ممکن نموده است. کافی است نگاهی به وب سایت استیل 808 بیندازید تا مقرون به صرفه بودن قیمت های زیر برایتان مشخص شود: قیمت نرده استیل، قیمت حفاظ استیل 304، قیمت حفاظ استیل پشت پنجره، قیمت نرده و حفاظ استیل، قیمت حفاظ بالکن، قیمت حفاظ استیل بانکی، قیمت حفاظ استیل بالکن.

در مجموع برای خرید حفاظ امنیتی استیل در کرج و تهران با قیمت ارزان و کیفیت مناسب همواره می توانید روی استیل 808 حساب کنید. به این ترتیب خرید حفاظ استیل پشت پنجره، حفاظ تراس استیل، حفاظ استیل بانکی و … همگی متناسب با بودجه مالی شما انجام خواهد گرفت.

از اینها گذشته پیش از خرید حفاظ امنیتی استیل توصیه می کنیم مقاله های بارگذاری شده در وب سایت مولتی رایان  را مطالعه نمایید؛ چرا که به کمک آنها همه چیز را درباره امنیت حفاظ استیل، مشخصات فنی حفاظ استیل، طریقه نصب حفاظ استیل پنجره و… خواهید دانست. به اضافه این که حتی می توانید انواع مختلفی از نمونه حفاظ استیل را مشاهده کنید.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *