عکاسی صنعتی

انجام امور عکاسی پایین ترین قیمت

عکاسی وفیلم برداری در واقع آمیخته ای از یک هنر و مهارت است که اگر شما هم علاقه مند به این هنر جذاب باشید می توانید با کسب مهارت در آن اثر ماندگاری از خود در این حرفه به جای بگذارید. مولتی رایان یکی از شرکت های بزرگی است که جمعی از عکاسان و فیلم برداران حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

در ادامه می خواهیم درباره عکاسی و فیلم برداری  با شما مطالبی به اشتراک بگذاریم تا شما را بیشتر با این هنر مهم آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

عکاسی
عکاسی

شماره تماس

09358009154

09120460641

عکاسی

امروزه به هنر عکاسی و فیلم برداری  به عنوان نوعی سرگرمی نیز نگاه می شود. شاید بتوان گفت پیشرفت و مهارت افراد در آن به دیدگاه آنان نسبت به این حرفه بستگی دارد. شما به عکاسی و فیلم برداری به عنوان سرگرمی نگاه می کنید یا یک حرفه پر در آمد؟

اگر می خواهید یک تجربه ی حرفه ای در این زمینه داشته باشید ما به شما عکاسی و فیلم برداری در کرج را پیشنهاد می کنیم، زیرا این حرفه در آن جا روندی رو به رشد داشته و برای انجام امور عکاسی خود می توانید به راحتی از امکانات و تیم های تخصصی مانند مولتی رایان استفاده کنید.

آموزش عکاسی

یادگیری عکاسی همانند هر حرفه ی دیگری نیازمند مقدماتی برای ورود و شروع این فرایند است. علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری می توانند از طریق تحصیل در دانشگاه یا شرکت در دوره های آن به کسب مهارت در این هنر بی نظیر پرداخته و علاقه خود را به صورت جدی و حرفه ای دنبال نمایند. نکته ای که در این جا مطرح است زمینه ای است که هنر جو قصد ورود به آن را دارد. با توجه به اینکه رشته عکاسی و فیلم برداری شامل زیر مجموعه های مختلف برای کار می باشد شما باید علاقه ی خود را برای ورود به آن پیدا کرده و مهارت های لازم را بیا موزید.

 فیلم برداری

و اما فیلم برداری در واقع ایجاد و تدوین تصاویر متحرک به وسیله ثبت تصاویر یک ماجرا می باشد. در واقع هنر عکاسی و فیلم برداری توجه مخاطب را جلب کرده و علاقه او به تماشای این قاب این مطلب را تأیید می کند. امروزه با پیشرفت امکانات و تکنولوژی تیم های حرفه ای مانند شرکت مولتی رایان برای فیلم برداری در کرج و تهران آماده به کار هستند.

توصیه می شود برای انجام امور فیلم برداری با کسب آگاهی از نحوه فعالیت و هزینه ی آن ها برای دریافت خدمات مورد نظر به بازدید از سایت مولتی رایان اقدام کنید.

فیلم برداری
فیلم برداری

انواع عکاسی و فیلم برداری

هنر عکاسی و فیلم برداری هنری است آمیخته با ذوق و ظرافت. این هنر زیبا و جالب توجه فرا تر از مرز ها رفته و حد و مرز مشخصی برای تقسیم بندی آن وجود ندارد. ما در این جا انواع شناخته شده از آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 عکاسی از کودکان و یا خانواده

این سبک از عکاسی بسیار مرسوم و محبوب بوده و مورد توجه افراد قرار گرفته است. همان طور که از نام آن پیدا است در این عکاسی هدف تصویر برداری از کودک و خانواده در ژست های مختلف می باشد. همچنین این مهارت هنگام تلفیق شدن با پروژه هایی که در آن ها از هنر فتوشاپ استفاده می شوند نیز، رنگ و بویی دیگر دارد.

عکاسی کوبیسم

در این سبک نوع نگاه عکاس به محیط پیرامون و جهان متفاوت بوده و تصویر عمیقی به ثبت می رسد. ممکن است بیننده در نگاه اول یک تصویر پیچیده ببیند که با نگاهی دقیق به مفهوم آن و هدف عکاس پی ببرد. این سبک عکاسی در نقاشی نیز به کار می رود. سبک منحصر به فردی است و مورد استفاده عموم قرار نمی گیرد.

 عکاسی و فیلم برداری ماکرو

این سبک از عکاسی و فیلم برداری جاذبه خاصی دارد. عکاس بسیار به سوژه مورد نظر نزدیک شده و روی آن زوم می کند تا یک تصویر بکر و دقیق که با چشم غیر مسلح امکان کشف آن نیست را ثبت کند. قابل ذکر است برای این سبک خاص لنزهای ویژه ای برای انواع دوربین های مختلف وجود دارد تا دقت و ظرافت کار به خوبی به نمایش گذاشته شود. همچنین یک سبک مکرو در پزشکی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 عکاسی انتزاعی

همان طور که از مفهوم این نام برمی آید قوه خیال و تصورات عکاس در این سبک از عکاسی جایگاه قابل توجهی دارد. در عکاسی انتزاعی سوژه الزاماً یک موجود یا شیء  بکر و دست نخورده در طبیعت نیست بلکه تصویری که شما مشاهده می کنید یا تصویر خیالی عکاس بوده و یا تصویر از چیزی در طبیعت و محیط اطراف از منظری غیر از آنچه همیشه مشاهده می کردید.

عکاسی صنعتی
عکاسی صنعتی

عکاسی معماری

در عکاسی معماری آثار و سازه ها اهمیت ویژه ای پیدا می کنند و به سوژه مورد نظر عکاس تبدیل می شوند. در این سبک ذوق و هنر تصویر بردار به رخ کشیده می شود و ثبت یک تصویر ناب و هنری خروجی این ذوق و استعداد هنری را در معرض دید مخاطب قرار می دهد. برای این نوع از تصویر برداری نیز لنز های مخصوصی تعبیه شده اند.

همچنین عکاسی معماری یکی از بهترین شیوه های برای انتقال آداب و رسوم و به رخ کشیدن هنر های قدیمی و مورد استفاده کشور های مختلف نیز می باشد.

 عکاسی صنعتی

در عکاسی صنعتی عکاس بدون دخالت در ثبت تصویر خود آن چه را که حاصل کار و فعالیت یک فرد یا مجموعه است نمایش می دهد. در واقع خدمات عکاسی صنعتی به نمایش کشیدن یک تصویر کامل و زیبا از کالا می باشد. عکاسی صنعتی در کرج یکی از زمینه های پرطر فدار است. اگر قصد استفاده از خدمات عکاسی صنعتی در کرج را دارید بهترین کار  برقراری ارتباط با شرکت مولتی رایان است که به صورت حرفه ای در این شاخه مشغول به کار هستند.

 

 عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی

در عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی شما را با ذهن خلاق و پویا ی عکاس و فیلم بردار آشنا می کنیم. این سبک از عکاسی هدف متفاوت تری را دنبال می کند و علاوه بر آشنا کردن شما با یک مصول سعی در جلب نظر شما به آن نیز از اهداف این سبک از عکاسی و فیلم برداری به شمار می رود. برای سفارش عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی می توانید از مشاوره متخصصین این حوزه و کارشناسان پشتیبانی مولتی رایان بهره ببرید و هم چنین امکان سفارش آن به روش های مختلف در هنگام بازدید از سایت مولتی رایان امکان پذیر است.

 عکاسی و فیلم برداری عروسی

این مدل از عکاسی و فیلم برداری جایگاه مخصوص به خود را در میان انواع آن پیدا کرده است و یک عکاس می تواند خلاقیت و هنر خود را نسبت به عروس وداماد به تصویر بکشد و یا فیلم های جذابی با موشن های مختلف تهیه کند. همچنین با اشتراک گذاری ایده های خود با آن ها لحظات ناب این مراسم را به بهترین شیوه ماندگار کند.

 

عکاسی جنگ

شاید بتوان گفت این نوع از عکاسی یکی از خاص ترین و تأثیرگذار ترین انواع عکاسی که تا به اینجا معرفی کرده ایم باشد. این سبک فقط یک تصویر بی جان نیست بلکه با بیننده حرف می زند و اقدامات مؤثری را می تواند رقم بزند. تصاویر حاصل از درماندگی یک سرباز یا غم بی اندازه یک کودک بی گناه یا خرابه های به جای مانده از خانه ای که روزی مأمن آن کودک رنج کشیده بوده، همگی تأثیر بسزایی در ذهن مخاطب گذاشته و حتی می تواند سیاست های یک دولت را دست خوش تغییراتی نماید.

 عکاسی طبیعت بی جان

عکاس در این سبک به تصویر برداری از شیء بی جان و حرکت می پردازد. چیزی که مهم است چیدمان زمینه، تنظیم نور و خلاقیت لازم در ترکیب و تعیین اجزای مورد نظر برای کار است.

عکاسی پرتره

این سبک از عکاسی ثبت تصاویر از چهره انسان است. نکاتی که در این سبک وجود دارد نور پردازی دقیق و کادر بندی مناسب است. هدف آن نشان دادن حالات چهره می باشد. البته شایان ذکر است که این نوع از عکاسی نیز خود شامل انواعی می باشد مانند پرتره تمام قد، هنری و … . عکاسی پرتره در کرج در زمینه های مختلف آن بسیار مورد توجه است.

عکاسی پرتره در طبیعت

در عکاسی پرتره در طبیعت، اصولی وجود دارد که با رعایت آن  اثر هنری جذابی ثبت خواهد شد. یکی از این قواعد تمرکز کردن روی طبیعت و منظره است. بهتر است افراد را تار کرده تا تصویر حاصل یک نظم سازمان دهی شده ای داشته باشد. شما برای عکاسی پرتره در طبیعت در کرج، می توانید از مناظر بکر و جذاب آن به ویژه در فصل پاییز استفاده کنید. یکی از این مکان ها، رود زیبای کرج می باشد که از جاذبه های گردش گری نیز به شمار می آید.

 

جهت مشاوره با شماره 09126108515 تماس حاصل فرمائید

انجام تمام امور مربوط به عکاسی و فیلمبرداری عروسی

عکاسی و فیلمبرداری ارزان عروسی ارزان اما با کیفیت 4k و FULL HD

عکاسی و فیلمبرداری ارزان عروسی ارزان ؟

عروس و داماد های محترم جشن عروسی شما با عکاسی و فیلمبرداری و قیمت ارزان و قیمت مناسب و کم :فیلم و عکس ارزان عروسی اما با کیفیت بالای 4k و FULL HD تنها چیز با ارزشی که جشن شما را زنده نگه می دارد.

 

آتلیه تخصصی عروس

با کادری مجرب و واحد مجاز اتحادیه مفتخر است برای عروس و دامادهای عزیزی که میخواهند مراسم عروسی شان را با ارزان ترین هزینه و منصفانه ترین قیمت عکاسی و فیلمبرداری بکنند

خدمات عکاسی و فیلمبرداری ارزان خود را به شرح ذیل را با نازلترین و منصفانه ترین قیمت درتمامی مناطق تهران و شهرستانها به شما عزیزان ارائه نماید.

عکاسی و فیلمبرداری ارزان حرفه ای سینمایی از:

فیلمبرداری 4k با کیفیت رزولوشن به 4096 در 2160 پیکسل برای مجالس عروسی ، تولد و یا ولیمه » لغایت ساعت 22

 

فقط با یک دوربین + یک فیلمبردار ( خانم یا آقا )

 

با یک دوربین + دو فیلمبردار ( خانم + آقا )

 

با 2 دوربین + دو فیلمبردار ( خانم + آقا )

 

توجه »

 

1 – به کلیه موارد فوق ( فیلمبرداری ) در صورت ارائه خدمات در تالارها مبلغ 110 هزار تومان اضافه میگردد

 

2 – هزینه ایاب و ذهاب فیلمبرداران مشمول ارقام فوق نیست و بعهده سفارش دهنده میباشد

 

3 – کلیه موارد فیلمبرداری بمدت حداکثر 3 ساعت حضور فیلمبردار و لغایت ساعت 22 میباشد » کمتر از این تایم نیز بطور کامل لحاظ میگردد » اضافه بر این مدت

 

بازای هر ساعت 100 هزار تومان اضاغه میشود

***عروس وداماد ***

با دوربین فول HDمختص مراسمهای عروسی

آلبوم دیجیتال10 برگ سایز20در30 با جلد چرمی مخصوص عروسی

میکس و مونتاژ حرفه ای با 3 کلیپ مخصوص عروسی

کرین وهلی شات مخصوص عروسی

تحویل رایگان آرشیوعکس و فیلم به عروس و داماد

باغ و آتلیه و پارکینگ اختصاصی عروسی

و هدیه رایگان تخته شاسی سایز70×100 به عروس و داماد

کادر متخصص عکاس و فیلمبردار خانم و آقا

پکیج لاکچری فیلمبرداری و عکاسی عروسی

 

استفاده ازلنزهای مخصوص فیلمبرداری عروسی

شروع قیمت از 900 هزار تومان

مراسم و عروسی خود را به ما بسپارید تا یک عمر معرف خدمات ما شوید

عروسی و جشن شما با فیلمبرداری و عکاسی هزینه ارزان ولی با کیفیت و کمیت مناسب

منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

 

آتلیه تخصص عکس و فیلم کودک

واحد مجاز اتحادیه با کادری مجرب و متخصص با منصفانه ترین و نازلترین و ارزان ترین قیمت آماده ارائه خدمات در زمینه عکس و فیلم کودک با بیش از هزاران مدل ژست می باشد در صورت درخواست بیش از 5 عکس کودک تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می شود

عکس کودک نوزاد

عکس کودک تا 2سال

عکس کودک تا 5 سال

عکس کودک تا 10 سال

عکس کودک تا 15 سال

عکس کودک مخصوص دختران

عکس کودک مخصوص پسران

همچنین جهت اطلاع از قیمت و مشاهده نمونه کارها لطفآ تماس بگیرید

آماده همکاری با مهدهای کودک دبستان و مراکز آموزش تفریحی کودکان با قابلیت پرده فون و تجهیزات عکاسی پرتابل (قابل حمل در محل) با تخفیف ویژه

مجاز اتحادیه به اطلاع شما عزیزان می رساند

آماده ارائه خدمات عکس و فیلمبرداری ذیل با کادر مجرب بانو و آقا با امکانات و تجهیزات حرفه ای با نازلترین و منصفانه ترین قیمت می باشد

عکاسی و فیلمبرداری از تمامی مجالس شما عزیزان از قبیل عروسی -جشن تولد- ولیمه و مهمانی خصوص و گروهی شمامشتریان عزیزدر تمامی ساعات شبانه روز می باشد

همچنین آرشیو کامل عکس و فیلم به شکل رایگان در اختیار مشتریان قرار میگیرد

ارائه دهنده حرفه ای ترین خدمات عکس و فیلم

جهت برگزاری همایشها سمینارها و نمایشگاه های در وزارت خانه ها سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین تیزر های تبلیغاتی و صنعتی با منصفانه ترین قیمت درخدمت عزیزان می باشد

همچنین به اطلاع شما عزیزان می رساند به تمامی مشاغل ذیل خدمات می دهد:

تمامی مهدهای کودک مدارس در مقاطع دبستان راهنمایی دبیرستان دانشگاهها و موسسات آموزشی

تمامی شرکتها از قبیل خدماتی تولیدی و آموزشی برای معرفی خدماتشان

تمامی کارخانه های صنعتی و تولیدی برای معرفی محصولات و پیشرفت های فنی و تاسیساتی

تمامی رستورانها و فست فودها و آشپزخانه های صنعتی برای معرفی محصولات غذایی خود

تمامی بیمارستانها و درمانگاهها و ساختمان پزشکان

تمامی پزشکان در تمامی تخصص های خود

نمایشگاهها و مغازه های تجاری نظیر مبلمان و دکوراسیون داخلی

و غیره …….

((تمامی تجهیزات دوربین فیلمبرداری فول اچ دی و عکاسی فول فریم می باشد ))

(((منتظر تماس شما عزیزان هستیم .)))

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *