پخش رنگ

پخش رنگ

پخش رنگ های ساختمانی به دو صورت عمده و تک فروشی در فروشگاه های مختلفی انجام می گیرد. منتها به منظور خریدی امن و مطمئن بهتر است به سراغ نمایندگی ها و مراکز معتبر بروید. به این ترتیب قادر به خرید انواع رنگ های ساختمانی و لوازم نقاشی ساختمان با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه می شوید.

پخش رنگ ساختمانی
پخش رنگ ساختمانی

پخش رنگ

پخش رنگ توسط مراکز و نمایندگی های  مختلفی انجام می گیرد. از جمله آن می توان به پخش رنگ  اشاره کرد. از طرفی تنوع برند و کارخانه های رنگ سازی نیز قابل توجه است. زیرا رنگ آمیزی ساختمان جزو فاکتورهای اثر گذار بر دکوراسیون داخلی به حساب می آید. این موضوع به ویژه در مورد منازل مسکونی خودش را نشان می دهد؛ چرا که رنگ محیط حتی از نظر روانی نیز بر روحیه ساکنین اثر گذار خواهد بود. در چنین شرایطی برای انتخاب رنگ مناسب می توانید از متخصصان حوزه دیزاین و دکور کمک بگیرید. یک تماس با کارشناسان مجرب پخش رنگ موجب بهره مندی شما از کلیه خدمات دلخواهتان خواهد شد.

زیرا در انتخاب رنگ باید به ویژگی های خاص هر محیط همچون جهت تابش نور خورشید، اندازه سقف و… توجه شود؛ یعنی همان چیزی که معمولاً مردم عادی نسبت به آن علم و آگاهی چندانی ندارند. در خصوص خرید و پخش رنگ نیز باید بگوییم شرکت های تولید رنگ از گذشته تا امروز رقابت زیادی بر سر قرق کردن بازار داشته اند.

از جمله معروف ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: شرکت رنگسازی هادی، شرکت فراز پیشه، شرکت پارس بهار، نیپون، سحر و…  روی هم رفته با مراجعه به پخش رنگ  خرید و فروش رنگ را از هر برندی که انجام دهید؛ گستره متنوعی از رنگ های ساختمانی پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

پخش عمده رنگ

تفاوتی ندارد قصد خرید خرده رنگ را دارید یا پخش عمده آن مد نظرتان است. در هر صورت با مراجعه به پخش رنگ می توانید به خرید انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی ، دکوراتیو ، پودری و … بپردازید. روی هم رفته انواع رنگ های جدید و پر طرفدار را در پخش رنگ خواهید یافت. گویی به نمایندگی  رنگ های زیر راه یافته اید: رنگ  سحر، رنگ هادی، رنگ فراز پیش،  رنگ کاپارول ، رنگ پارس بهار ،  رنگ کارن، رنگ جوتن و…

قیمت خرید عمده رنگ

خرید عمده رنگ از پخش رنگ با قیمت مناسب و مقرون به صرفه امکان پذیر خواهد بود. تنها کافی است سری به وب سایت ما زده و لیست قیمت خرید و فروش رنگ را دانلود نمایید. به این ترتیب به ارزان و به صرفه بودن قیمت خرید عمده رنگ از پخش رنگ پی خواهید برد. البته این موضوع حتی در مورد خرید تکی رنگ نیز صدق می کند.

به اضافه این که همواره می توانید انواع لوازم نقاشی ساختمان را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از پخش رنگ خریداری نمایید. از جمله این لوازم می توان به موارد زیر اشاره کرد: بتونه سنگی آرکو،  اسپری گل پخش ، چسب چوب شمال ، چسب جلاسنج ، طیف کناف، بتونه کناف +k، بتونه کناف ALCHIBAY، قلم آریا ، قلم بست ، قلم دنیز (پلاستیک)، قلم استارگیل ، لیسه و کاردک روور، لیسه و کاردک شریف، نردبان چوب روس اصلی و…

در مجموع می توان گفت پخش رنگ پشتیبان شرکت های تولید رنگ و لوازم رنگ آمیزی زیر است: شرکت صنایع شیمیایی بیات، پخش تینر فوری بیات، شرکت پارس اشن، رنگ نیپون و…

 

پخش رنگ مرکزی
پخش رنگ

انواع رنگ موجود در نمایندگی پخش رنگ 

برخی از رنگ های محبوب و مدرنی که به صورت عمده و تکی در پخش رنگ ارائه می شوند به شرح زیر است: پلاستیک، روغنی، اکریلیک، رنگ نانو، مولتی کالر، بلکا و… در ادامه به بررسی هر یک از رنگ های نامبرده شده می پردازیم. به این ترتیب پس از مراجعه به نمایندگی پخش رنگ براحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را به صورت عمده یا تکی، آنلاین یا حضوری خریداری نمایید.

رنگ پلاستیک نیپون سحر

رنگ نیپون
رنگ نیپون

رنگ پلاستیک جزو محصولاتی است که در پخش رنگ به فروش می رسد. این رنگ توسط برندهای مختلفی همچون نیپون، سحر، شرکت رنگسازی هادی، شرکت فراز پیشه، شرکت پارس بهار و… تولید و عرضه می شود. در واقع باید بگوییم رنگ پلاستیک یکی از قدیمی ترین رنگ های ساختمانی به حساب می آید. از جمله مزایای اصلی این رنگ می توان به کارکرد ساده و آسان آن اشاره کرد.

به طوری که هر فرد آماتوری براحتی می تواند با رنگ پلاستیکی به رنگ آمیزی بپردازد. منتها مشروط به این که رنگ بیش از حد غلیظ یا رقیق نشود؛ چرا که رنگ آمیزی با رنگ رقیق از نظر پوشش دهی چنگی به دل نخواهد زد. از آن سو رنگ غلیظ نیز به خوبی روی سطح مورد نظر پخش نشده و مشکلات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

مهم ترین مزایا و برتری های رنگ پلاستیک نسبت به دیگر انواع رنگ به شرح زیر است:

  • فاقد بو
  • خشک شدن سریع
  • مناسب بودن قیمت
  • حل کردن آن نیازی به حلال های نفتی ندارد. ( رنگ پلاستیک جزو رنگ های پایه آب است)
  • پوشش دهی مناسب ایرادات رنگ آمیزی (رنگ پلاستیک مات است)
  • امکان رنگ آمیزی سریع و بدون دردسر
  • پوشش مناسب سطوح بدون نیاز به چند دست رنگ آمیزی

همان طور که گفته شد پخش رنگ نماینده خرید عمده و تکی رنگ پلاستیک است. به این ترتیب به راحتی می توانید این نوع رنگ را از برند مورد نظرتان خریداری نمایید. منتها پیش از خرید بد نیست نگاهی کوچک به معایب رنگ پلاستیک نیز داشته باشید:

  • از جمله بزرگ ترین معایب رنگ های پلاستیک می توان به کثیف شدن زود هنگام آنها اشاره کرد. آن هم در صورتی که امکان شستشوی این نوع رنگ نیز وجود ندارد.
  • ماندگاری و دوام رنگ های پلاستیک پایین بوده و در برابر نور خورشید نیز مقاوت چندانی ندارند.
  • رنگ آمیزی سطوح آهنی و چوبی با رنگ پلاستیک چنگی به دل نمی زند.
پخش رنگ
پخش رنگ

نمایندگی رنگ روغنی هادی فراز پیشه کاپارول

همان طور که گفته شد پخش رنگ نمایندگی فروش عمده و تکی  رنگ روغنی از انواع برندها و شرکت ها را به عهده دارد؛ یعنی شرکت هایی همچون رنگ هادی، رنگ فراز پیشه، رنگ کاپارول ، رنگ پارس بهار ، رنگ کارن، رنگ جوتن و… بد نیست بدانید رنگ های روغنی به سه زیر شاخه مات، براق و نیمه مات تقسیم می شوند. هر یک از انواع نامبرده شده کاربرد منحصر به فردی داشته که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

رنگ روغنی براق

این رنگ های روغنی از مقاومت، ماندگاری و پوشش دهی خوبی برخوردار هستند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی کلیه سطوح از جمله درب و پنجره محسوب می شوند. لازم به تذکر است رنگ های روغنی براق به رغم پوشش دهی خوبشان قادر به پنهان کردن موج و ایرادات گچ کاری نیستند.

از دیگر مزایای رنگ روغنی براق قابل شستشو بودن آن است. از اینها گذشته براق بودن این رنگ ها موجب انعکاس نور شده و به تبع آن روشنایی محیط نیز افزایش خواهد یافت. ناگفته نماند اگرچه رنگ های مات توانایی بازتاب نور را ندارند اما از آن طرف بسیار عالی روی سطوحی همچون دیوار می نشینند. با این تفاسیر اگر در انتخاب میان رنگ های روغنی و مات مردد مانده اید؛ توصیه می کنیم با کارشناسان مولتی رایان تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده نمایید.

رنگ روغنی نیمه مات و مات

همانطور که گفته شد رنگ های روغنی مات به دلیل عدم انعکاس نور به پوشاندن عیب  ایرادهای گچکاری کمک می کنند. از آن سو رنگ های روغنی نیمه مات یا نیمه براق طیفی از رنگ های بسیار ملایم، زیبا و دلنشین را شامل می شوند. به اضافه این که سریع و آسان تمیز شده و در نتیجه برای رنگ آمیزی اماکنی همچون آشپزخانه، هال و… بسیار مناسب هستند.

نکته قابل توجه در مورد رنگ های نیمه براق این است که نسبت به رنگ های براق پوشش دهی کمتر و بوی بیشتری دارند. افزون بر اینها همچون رنگ های براق به طور کامل قابل شستشو نبوده و به سختی می توان آنها را لکه گیری نمود. روی هم رفته رنگ های روغنی از یک مزیت  قابل توجه برخوردار هستند؛ یعنی قابل  شستشو بودن!

با این حال به دلیل بوی نامطبوعی که دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر هم از آنها استفاده شود معمولاً برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی نخواهد بود. با همه اینها در حال حاضر کاربرد اصلی رنگ روغنی در رنگ آمیزی سطوح فلزی، چوبی و خارج از ساختمان است.

مزایا و معایب رنگ های روغنی

اصلی ترین مزیت رنگ های روغنی در این است که امکان شستشوی کامل آنها وجود دارد. آب برای این نوع رنگ ها ضرری نداشته و  با این حساب از بابت تمیزی آن هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. این نوع رنگ از پوشش دهی بالایی برخوردار بوده و برای رنگ آمیزی چوب و فلز کاملاً مناسب است.

در خصوص معایب این رنگ نیز باید بگوییم که جزو محصولات مضر به حساب می آید؛ زیرا پایه آن یک حلال نفتی معروف به نام تینر است. از اینها گذشته رنگ آمیزی با رنگ روغنی زمانبر بوده و در چند مرحله اجرا می شود؛ یعنی باید چند دست رنگ بزنید تا سطح مورد نظرتان یک پوشش دهی قابل قبول داشته باشد.

پخش عمده و ارزان قیمت رنگ های نانو

پخش رنگ و دیگر مراکز خرید و فروش رنگ این محصول را به صورت مایع ارائه می نمایند. منتها پخش عمده و ارزان قیمت رنگ های نانو به طور انحصاری توسط شرکت ما انجام می گیرد. رنگ نانو با کلیه وسایل رنگ آمیزی همچون قلمو، غلطک و… قابل رنگ آمیزی است.

بنابراین نه تنها برای خرید عمده و تکی رنگ نانو می توانید به پخش رنگ مراجعه نمایید؛ بلکه در تهیه ابزار رنگ آمیزی همچون موارد زیر نیز می توانید روی نمایندگی رنگ ما حساب کنید: قلم آریا، قلم بست، قلم دنیز (پلاستیک)، قلم استارگیل ، لیسه و کاردک روور ، لیسه و کاردک شریف ، نردبان چوب روس اصلی، بتونه سنگی آرکو، اسپری گل پخش ، چسب چوب شمال ، چسب جلاسنج ، طیف کناف ، بتونه کناف +k، بتونه کناف ALCHIBAY و…

بد نیست بدانید در رنگ آمیزی با استفاده از رنگ های نانو معمولاً نیازی به استفاده از حلال نیست؛ اما گاهی اوقات آب به عنوان حلال این نوع رنگ ها بکار گرفته می شود. در ادامه به بررسی مزایا و معایب رنگ های نانو خواهیم پرداخت. برخی از مزایای قابل توجه رنگ آمیزی با رنگ نانو به شرح زیر است:

  • این رنگ ها در برابر شرایط جوی مختلف کاملاً مقاوم هستند. به طوری که نه سرمای شدید آنها را از پا در خواهد آورد و نه گرمای طاقت فرسا برایشان ضرری دارد. با این حساب رنگ های نانو برای رنگ آمیزی نمای ساختمان بسیار مناسب هستند.
  • به کمک این رنگ ها هر سطحی را می توان رنگ آمیزی نمود. از سطوح سیمانی گرفته تا چوبی و…
  • رنگ های نانو در برابر قارچ، باکتری و … مقاوم بوده و به آسانی با آب و صابون شستشو می شوند.
  • رنگ نانو در میان انواع رنگ های ساختمانی بسیار خاص و منحصر به فرد محسوب می شود؛ چرا که به دو صورت بی رنگ و رنگی قابل استفاده است. یعنی بسته به سطح مورد نظر خود می توانید این رنگ را به همان صورت بی رنگ و شفاف اولیه بکار بگیرید. به اضافه این که همواره امکان افزودن رنگدانه های حلال در آب به آن نیز وجود دارد.
  • رنگ های نانو در زمره رنگ های با مقاومت بالا قرار می گیرند زیرا ضد اشعه UV خورشید هستند. در مجموع این رنگ ها به مرور زمان تغییر رنگ نداده و کدر نمی شوند.

با وجود مزایای ذکر شده برای رنگ های نانو بعید به نظر می آید که عیب و ایرادی در آنها یافت شود. البته که در عمل نیز همین طور بوده و این نوع رنگ ها هیچ ایرادی ندارند  جز این که قیمت آنها از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیست. با این حال با خرید عمده و تکی آن از پخش رنگ خریدی با کیفیت و حتی ارزان در پیش خواهید داشت.

پخش و خرید عمده رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک از دیگر محصولاتی است که امکان خرید عمده آن از پخش رنگ وجود دارد. این نوع رنگ ها جزو رنگ های نوین محسوب شده که از قضا طرفداران خاص خودش را دارد. در مقایسه رنگ اکریلیک با پلاستیک می توان گفت که این رنگ از قابلیت شستشوی بهتری برخوردار است. در حالی که از مقایسه آن با رنگ های روغنی باید به نداشتن بوی آزار دهنده اشاره کنیم؛ چرا که رنگ های اکریلیک بر پایه آب بوده و مهم تر از همه این که برای محیط زیست ضرری ندارند.

با توجه به محبوبیت روز افزون رنگ های اکریلیک بد نیست کمی با مزایا و معایب این رنگ ها آشنا شوید. از جمله مهم ترین مزایای این نوع رنگ می توان به سریع خشک شدن اشاره کرد. به اضافه این که امکان شستشوی آسان سطح رنگ آمیزی شده نیز وجود دارد. مهم تر از همه قیمت این نوع رنگ در مقایسه با مزایای آن صرفه اقتصادی فراوانی دارد.

رنگ های اکریلیک بوی بسیار کمی داشته و از پوشش دهی قابل توجهی برخوردار هستند. از رنگ اکریلیک می توان برای رنگ آمیزی هر سطحی چوبی، فلزی و… استفاده نمود. این محصول نسبت به نور خورشید حساسیتی نداشته و کاملاً مقاوم است. ناگفته نماند یکی از اصلی ترین مزایا و برتری های رنگ اکریلیک داشتن طرح هایی برجسته می باشد. در حقیقت این رنگ از بافتی برجسته تشکیل شده است که خوشایند اکثر سلایق است.

با همه اینها رنگ های اکریلیک از نظر برخی افراد یک سری عیب و ایرادها نیز دارند. از جمله این که براقیت رنگ های روغنی را نداشته و همین طور به اندازه آنها قابل شستشو نیستند. موضوع دیگری که به عنوان ایراد رنگ اکریلیک مطرح شده این است که برای رنگ آمیزی با آنها به طور حتمی باید از غلطک استفاده شود. زیرا بکارگیری قلم مو موجب به جای ماندن رد واضحی بر سطح دیوار می شود.

نمایندگی پخش عمده رنگ مولتی کالر

پخش رنگ نمایندگی پخش عمده رنگ مولتی کالر را نیز بر عهده دارد؛ یعنی رنگ هایی که از ترکیب چندین رنگ با طرح های مختلف حاصل شده اند. ظاهر برجسته این رنگ ها به آنها کاربرد تزیینی اعطاء کرده است. استفاده از  رنگ های مولتی کالر نیازی به حلال یا ترکیبات نفتی ندارد؛ بنابراین برای رنگ آمیزی محیط های بسته براحتی می توان این نوع رنگ را بکار گرفت.

رنگ های مولتی کالر از یک سو برای محیط زیست و طبیعت بی ضرر هستند؛ و از سوی دیگر به دلیل خاصیت چسبندگی خوبی که دارند قابل اجرا روی هر سطحی می باشند. چنانچه پس از مراجعه به مراکز پخش رنگ قصد خرید عمده یا تکی رنگ های ساختمانی مولتی کالر را دارید باید بگوییم این محصولات از نظر تناژ رنگ و بافت تنوع چشمگیری دارند. در نتیجه بسته به سلیقه، نیاز و سبک دکوراسیون خود می توانید به خرید عمده و تکی انواع این رنگ ها از پخش رنگ بپردازید.

با این حساب بالا بودن تنوع طرح و رنگ این محصول حسابی دستتان را در انتخاب باز می گذارد. از اینها گذشته با خرید عمده رنگ مولتی کالر بابت بوی آن دردسری نخواهید داشت؛ چرا که بوی کمی داشته و چندان آزار دهنده نیست. پیش تر نیز گفته شد رنگ های مولتی کالر به حلال نیازی نداشته و نسبت به شستشو نیز مقاوم هستند.

با توجه به این که رنگ های ساختمانی مولتی کالر دوده و گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند؛ در نتیجه گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی مکان هایی همچون پارکینگ، راه پله،  دیوارهای خارجی و… محسوب می شوند. سریع خشک شدن مزیت دیگر این رنگ ها است به تبع آن نیز سرعت رنگ آمیزی افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است رنگ مولتی کالر نسبت به دیگر رنگ های ساختمانی بهتر می تواند موج و خرابی های زیر کار را پوشش دهد. حساسیت نداشتن به نور خورشید و قابلیت اجرا بر کلیه سطوح از جمله بارزترین ویژگی های این نوع رنگ محسوب می شود.

نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی معایب رنگ های ساختمانی مولتی کالر می رسد. اجرای این رنگ به پیستوله های خاصی نیاز دارد و رنگ آمیزی با آن را نمی توان به هرکسی سپرد. بگذارید این طور بگوییم رنگ آمیزی سطوح با استفاده از رنگ های مولتی کالر باید توسط افراد حرفه ای و خبره انجام گیرد.

جا دارد این مژده را به شما عزیزان بدهیم که پخش رنگ از یک سو انواع رنگ های ساختمانی با کیفیت و ارزان قیمت را برای خرید و فروش عمده ارائه می دهد. از سوی دیگر لوازم نقاشی همچون انواع قلم را به فروش می رساند. از اینها گذشته برای دریافت خدمات رنگ آمیزی و رنگ کار متخصص نیز می توانید روی پخش رنگ حساب کنید.

رنگ های مولتی کالر حالت برجسته ای دارد که همین موضوع در شرایطی می تواند یکی از بزرگترین معایب این رنگ ها محسوب شود. به این صورت که پس از رنگ آمیزی با رنگ مولتی کالر اگر بعدها به هر دلیلی بنا باشد رنگ سطح مورد نظر را تغییر دهید؛ به ناچار باید کل آن سطح را بتونه کاری کنید.

عیب و ایراد دیگری که متوجه رنگ های مولتی کالر می شود بالا بودن قیمت آنها است. در واقع این نوع رنگ ها معمولاً از دیگر رنگ های ساختمانی گرانتر هستند. با این حساب خرید آن برای مجریان کار کمی سنگین خواهد بود. در چنین شرایطی پخش رنگ به یاری شما عزیزان آمده و امکان خرید عمده رنگ با ارزانترین قیمت را مهیا نموده است.

بلکا

اگرچه در مراکز و نمایندگی های پخش رنگ بلکا را معمولاً جزو رنگ های ساختمانی به حساب می آورند اما این محصول در حقیقت یک پوشش سلولزی است. پوششی که از الیاف طبیعی همچون پنبه تولید می شود. در واقع بلکا جایگزینی محبوب برای کاغذهای دیواری است. از جمله دلایل محبوبیت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به زیرسازی
  • پوشاندن خوب عیوب کار
  • سبکی وزن
  • بالا بودن تنوع رنگ
  • مناسب به عنوان عایق سرما و حرارت
  • فاقد بو
  • ضد حساسیت
  • قابلیت شستشوی آسان
  • امکان ضد آب و ضد رطوبت کردن آن با افزودن رزین های مخصوص
  • براحتی قابل ترمیم بودن (بر خلاف رنگ و کاغذ دیواری)

آنچه قصد داشتیم بگوییم

پخش رنگ، خرید رنگ، فروش رنگ و همین طور کلیه لوازم نقاشی ساختمان توسط پخش رنگ انجام می گیرد. در واقع این شرکت نمایندگی پخش عمده و خرید عمده انواع رنگ های ساختمانی است؛ یعنی همواره می توانید رنگ های مختلفی همچون پلاستیک، روغنی، مولتی کالر و… را در برندهای مطرحی همچون نیپون،  سحر و… از ما خریداری نمایید.

روی هم رفته پخش رنگ پشتیبان شرکت صنایع شیمیایی بیات، پخش تینر فوری بیات، شرکت پارس اشن، رنگ نیپون و… است. از اینها گذشته پخش رنگ بهترین خریدار رنگ استوک نیز محسوب می شود که به خرید و فروش محصولات زیر می پردازد: شرکت رنگسازی هادی ،شرکت فراز پیشه،  شرکت پارس بهار، رنگ سحر، رنگ هادی، رنگ فراز پیشه، رنگ کاپارول، رنگ پارس بهار،  رنگ کارن، رنگ جوتن و…

می بینید که فرصتی برای خرید و فروش عمده و تکی انواع رنگ های ساختمانی با بهترین و ارزانترین قیمت ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به اضافه این که همواره می توانید به خرید حضوری یا اینترنتی لوازم زیر نیز بپردازید: بتونه سنگی آرکو، اسپری گل پخش، چسب چوب شمال، چسب جلاسنج، طیف کناف، بتونه کناف +k، بتونه کناف ALCHIBAY، قلم آریا، قلم بست، قلم دنیز (پلاستیک)، قلم استارگیل ، لیسه و کاردک روور ، لیسه و کاردک شریف ، نردبان چوب روس اصلی و…

مولتی آگهی بهترن سایت برای ریپورتاژ آگهی

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *